KAM-support
OIO Väst AB / Administratörsjobb / Mölndal
2025-05-07
Visa alla administratörsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OIO Väst AB i Mölndal,
Göteborg,
Kungsbacka,
Lerum,
Kungälv eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-05-07Om tjänstenFör dig som önskar en omväxlande vardag och är redo att arbeta med service och koordinering finns nu möjlighet att ta nästa karriärsteg. Hos vår partner blir du en del av en säljavdelning där du arbetar med att stötta KAM-säljarna genom att ta emot och hantera förfrågningar via telefon & mejl.
Vi söker just nu en KAM-support vilket är en roll som innefattar service, koordinering och problemlösning i olika grad och form. Genom att bygga starka relationer och löpande kommunicera med respekt och tydlighet är ditt huvuduppdrag att optimera arbetsgången för säljavdelningen. Du blir här ansvarig för att på ett effektivt sätt ta emot förfrågningarna, tolka denna information och agera utifrån önskemål. Det kan innebära att ringa kunder för att se över avtalsdetaljer, koordinera offerter och övervaka säljdata.Tillsammans med de säljarna som du koordinerar är du ansvarig för att processen flyter på utefter satta krav och deadlines, samt att prioriteringen anpassas utefter förändrade förutsättningar.
Sammanfattningsvis innebär ditt arbete att:
Administrera inkommande förfrågningar från säljare och kunder
Stötta i olika kundaktiviteter
Ta fram kundstatistik
Genomföra simplare prisjämförelser
Övervakar försäljning och leveranstider
Registerna försäljningsdata.
Vi söker dig som
Har cirka 6 månaders erfarenhet inom service och administrativt arbete, lön satt därefter
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.
Kunskaper i Excel
Är bekväm med att arbeta i olika system.
Meriterande erfarenhet inom SAP
Starkt meriterande med tidigare erfarenhet av Business to Business verksamhet
För att passa som kandidat till denna grupp bör du ha stark struktureringsförmåga och en tydlig serviceinriktning. Ditt uppdrag inkluderar att avlasta och hantera administration effektivt. Detta gör du genom mycket god kommunikation och ett tillmötesgående arbetssätt.
Om anställningen
Detta är ett konsultuppdrag med omgående start. Uppdraget sträcker sig initialt över 6 månader med god möjlighet till förlängning givet att samtliga parter är nöjda med samarbetet.
Övrig information:
Vi på OIO, tillsammans med vår kund, värnar om ditt välmående och engagemang. Därför erbjuds du möjligheten till arbete hemifrån (cirka 2 dagar i veckan) samt fullt marknadsmässiga villkor kopplat till lön, lönemodell, friskvårdsbidrag och semester.
Omfattning: Heltid, kontorstider.
Start: Omgående, med viss hänsyn till uppsägningstid
Placering: Mölndal, Göteborg
Kontaktperson: Hanna Lundblad
Lön: Fast månadslön
Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-06-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare OIO Väst AB (org.nr 559351-5835),
https://oio.se/ Arbetsplats OIO
Jobbnummer 9325402