Junior Talent Manager - Retail Knowledge, Stockholm

Retail Knowledge Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2019-01-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior Talent Manager - Retail Knowledge, Stockholm" (publicerad 2019-04-02) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Vi söker just nu:

Junior Talent Manager till vårt kontor i Stockholm

Är du början av din karriär och har ett brinnande intresse för människor?

Som Talent Manager kommer du att hålla i hela rekryteringsprocesser själv. Tjänsten är en central och mångsidig funktion i vårt bemanningsteam där din förmåga att hjälpa andra att nå framgång är betydelsefull. Du kommer att ansvara för dina egna kunder och se till att vi levererar en bra tjänst. I dina arbetsuppgifter ingår att följa upp konsulter (poolare) och hålla återkopplingssamtal samt ge feedback. Det är viktigt att du är strukturerad, tar ansvar för din leverans både internt och externt. Du kommer även arbeta med sälj och kontakta nya kunder.

För att lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet från retail- eller servicebranschen. Du är en person som har lätt för att skapa nya relationer och är mån om att bibehålla dem. Som person är du prestigelös, lösningsorienterad och är beredd att hjälpa till där det behövs. Du är generös och tillgänglig för dina kunder och ger allt för att lösa uppgiften på bästa sätt.

Publiceringsdatum
2019-01-18

Dina personliga egenskaper
• Serviceinriktad
• Tydlig kommunikatör
• Inställningen att inget är omöjligt
• Strukturerad
• Stresstålig och kan hantera fler projekt parallellt

Övrig information
Tjänsten är på heltid (måndag tom fredag 08.00 till 17.00) du kommer att jobba på vårt härliga kontor mitt i centrala Stockholm.

Start: Omgående
Omfattning: Vid behov
Plats: Stockholms län
Lön: Fast månadslön

Ansvarig för denna rekrytering är Madelene Färm, vid frågor går det bra att kontakta henne på madelene.farm@retailknowledge.se

OBS! Det går endast att söka tjänsten via vårt rekryteringsverktyg, inga ansökningar tas emot via mejl.

Välkommen med din ansökan!

Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. RetailPoolen har ca 300 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och följer gällande kollektivavtal.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelene Färm madelene.farm@retailknowledge.se

Företag
Retail Knowledge Sweden AB

Adress
Retail Knowledge Sweden AB
Nybrogatan 7
11434 Stockholm

Kontorsadress
Nybrogatan 7

Jobbnummer
4564127

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge Sweden AB: