Junior Support Operator/Dispatcher till Visma
Bravura / Lärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lärarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-04-24FöretagetVisma Commerce är ett dotterbolag i Vismakoncernen och är Nordens största leverantör av inköps-, upphandlings- och anbudstjänster. Visma Commerce består i dagsläget av 150 dedikerade medarbetare. Stockholmskontoret är placerad i ljusa och trevliga lokaler i närheten av Torhildsplan.
Som Support Operator/Dispatcher är ditt huvudsakliga ansvar att fördela ut inkommande ärenden till företagets supportgruppering om fem personer. Frågorna som kommer in till gruppen är oftast mycket komplexa, tekniska och systemspecifika vilket gör att de kräver en bedömning och värdering innan de skickas vidare till rätt person/instans. Ärenden som inkommer rör allt från databasfrågor, prestanda och applikationsproblem. Supporten är bara till för befintliga kunder och de som ringer in har roller som exempelvis ekonomer, upphandlare eller IT-profiler. På sikt är tanken att du också kommer arbeta med viss ärendehantering.
Dina arbetsuppgifterSom Support Operator/Dispatcher är ditt huvudsakliga ansvar att fördela ut inkommande ärenden till företagets supportgruppering om fem personer. Frågorna som kommer in till gruppen är oftast mycket komplexa, tekniska och systemspecifika vilket gör att de kräver en bedömning och värdering innan de skickas vidare till rätt person/instans. Ärenden som inkommer rör allt från databasfrågor, prestanda och applikationsproblem. Supporten är bara till för befintliga kunder och de som ringer in har roller som exempelvis ekonomer, upphandlare eller IT-profiler. På sikt är tanken att du också kommer arbeta med viss ärendehantering.
KvalifikationerUtbildningsbakgrund• Avslutad högskole- eller universitetsutbildning inom data/systemvetenskap på motsvarande kandidatnivå
Meriterande:
• Erfarenhet av telefonen som arbetsredskap (mycket meriterande)
• Erfarenhet av arbete inom logistik/inköp eller ekonomi (meriterande)
• Kunskaper i finska eller norska (meriterande)
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.
Du som söker denna tjänst trivs att arbeta i en utåtriktad och kundorienterad roll. Av samma anledning är du serviceinriktad, förtroendeingivande och en god lyssnare. Du ger ett tryggt och trevlig intryck och bemöter andra med ett positivt och glatt humör. Kunder som ringer in kan ibland vara något upprörda över problemet som uppstår varför det är viktigt att du har skinn på näsan och inger ett lugn. Det är av största vikt att ärendena fördelas och hanteras korrekt och vi ser av den anledningen att du som söker är noggrann och mycket ansvarstagande.
Övrig information:
Start: Början av juni
Plats: Lindhagensplan/Thorildsplan
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: systemvetare, databashantering, data/systemvetenskap, service, dispatcher, Visma, junior, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Wass 08-40024050
emma.wass@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2264526
Observera att sista ansökningsdag har passerat.