Junior orderadministratör / säljkoordinator / administratör

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Sollentuna
2021-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior orderadministratör / säljkoordinator / administratör" (publicerad 2021-10-27) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-10-21

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Bravura söker för företags räkning orderadministratör och du kommer vid inledande samtal att få reda på vilket företag det är.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör är du en viktig del av företagets säljfunktion. Som orderadministratör ingår det att stötta säljarna i deras dagliga arbete exempelvis innebär det att ansvara för säljväxeln och inkommande mail från kunder. Rollen innebär även att registrera orders i affärssystem och följa processen och säkerställa en intern leverans från sälj- till leveransfunktionen. Vidare har du ansvar över de verktyg som säljavdelningen använder.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Har arbetat inom serviceyrken och med administration tidigare
• Tekniskt intresse
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Goda datavana och kunskaper i Officepaketet
Meriterande
• Har arbetat i ett CRM-system och affärssystem

För att vara framgångsrik i rollen som orderadministratör så ser vi att du är en strukturerad och noggrann person samt har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Då du arbetar mot företagets säljare och har kontakt med kunder, ser vi att du är en social person som trivs med att leverera god service.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Sollentuna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderadministratör, säljkoordinaton, innesäljare, koordinator, administratör, administration, kontor, försäljning, inköp, marknadsföring, Sollentuna, Stockholm,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Lovisa Johansson
lovisa.johansson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6060631

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: