Junior Inköpsassistent
Quest Consulting Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Vi söker en junior Inköpsassistent som kommer vara ett administrativt stöd med fokus på leverantörsregistrering.
I rollen ingår att säkerställa att masterdata för leverantör är kvalitetssäkrad och användbar för hela verksamheten. Det innebär bland annat ett tätt samarbete med företagets leverantörsreskontra för att säkerställa korrekta uppgifter på leverantör, syftet är att möjliggöra att fakturor kan betalas.
Kortfattade arbetsuppgifter
Via telefon och mejl guida leverantörer hur de registrerar sig i inköpsportalen
Kvalitetskontrollera registrerade leverantörsuppgifter och föra över dessa till andra affärssystem
Säkerställa, uppdatera och underhålla grunddata för leverantör
Utföra administrativa uppdateringar i inköpssystemet
Hantera andra inkommande samtal och e-post från leverantörer och interna kontakter
Skallkrav
Erfarenhet av administrativt arbete
Goda kunskaper i Excel och MS Office
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
Vana att arbeta med många parallella informationsflöden
Tidigare arbetslivserfarenhet
Gymnasieutbildning eller annan kompetens/erfarenhet som uppväger gymnasiekompetens
Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid med start så snart som möjligt, visstid start omgående t.o.m. dec 2023 med goda möjligheter till förlängning och arbetstiden är dagtid.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
info@quest.seVi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2023-04-14Om företagetQuest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "quest4290".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659),
https://quest.se/ Jobbnummer 7660050
Observera att sista ansökningsdag har passerat.