Junior HR & Talent Acquisition Assistant (heltid), Shaya Solutio
Shaya Solutions AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Är du social, hjälpsam, gillar försäljning och engageras av att hitta lösningar? Har du en säljande personlighet och brinner du för att hjälpa andra människor samt konsulter ut i arbete och uppdrag, där du vill få erfarenhet av rekryterings- och konsultbranschen?
Om jobbet
Till Shaya Solutions och vårt kontor i Gamla Stan söker vi nu en person på heltid som vill vara med och bidra till verksamheten inom rekrytering, konsultförmedling och försäljning.
Rollen innebär att hjälpa Shaya Solutions internt med såväl ringa och prata med kunder som de administrativa uppgifterna och stötta som med exempelvis dokumentera intervjuer, referenstagning på kandidater, handlägga annonser, administrera kandidaters CV:n i plattformen Teamtailor osv..
I övrigt kan du förvänta dig att du får stöd, support samt utbildning på Shaya Solutions, detta inom bland annat HR-relaterade frågor, försäljning samt rekrytering och arbetsrätt exempelvis. Infasningen i rollen, stödet och supporten sker av VD och grundare för bolaget där du även kollegorna finns nära till hands.
Vem är du?
För att vara aktuell för tjänsten så föredrar vi om du är nära att ta din examen alternativt är nyexaminerad. Vi ser gärna att du läser ett HR-, IT- eller ett ingenjörsrelaterat program. Givetvis ska du söka denna tjänst även om du har några års erfarenhet inom området. Det viktiga är då att du har rätt tålamod givet din karriärutveckling och progression.
Vidare så är du glad och positiv, utåtriktad, kan hålla en hög energinivå och tycker om problemlösning. Du är även kommunikativ, idérik och förstår det viktiga i att vara serviceinriktad. Att du är duktig skriftligt och muntligt i det svenska och engelska språket är viktigt för att klara av rollen. Detsamma gällande att hantera office-paketet (excel, word, powerpoint osv.) på en välorienterad nivå.
Vi är ett bolag där din röst blir hörd och synligheten är tydlig både internt i organisationen såväl som externt mot kunder.
Välkommen med din ansökan senast fredag den 29:e november, vi går igenom ansökningar löpande! Vi ber dig att bifoga såväl CV som personligt brev. Relevanta kursutdrag samt examensbevis kommer att efterfrågas.
Publiceringsdatum2019-11-29Om företagetShaya Solutions AB är ett konsultförmedlar- samt rekryteringsföretag med fokus på ingenjörer och teknologer inom IT, energi och samhällsbyggnad. Vårt motto är att vara ödmjuka, ihärdiga och flexibla.
Besök oss gärna på vår hemsida för mer information om bolaget:
www.shayasolutions.com (
http://www.shayasolutions.com)Vänliga hälsningar,
Nova, Ellen, Sarah, Henrik, Jennifer och Joseph
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 4980565
Observera att sista ansökningsdag har passerat.