Junior first line support / Service desk
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-05-20Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att de har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och de en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetFöretaget är ett företag i framkant i sin bransch. Företaget är placerade i Centrala Stockholm i fräscha och fina lokaler. Företaget är måna om sina medarbetare och vill skapa långsiktiga relationer och vara en arbetsplats att trivas och växa på oavsett roll.
Mer information om företaget ges vid första avstämning.
Dina arbetsuppgifterI rollen som first line-support ansvarar du för att ta emot inkommande samtal och mail från företagets kunder gällande olika supportärenden. En stor del av arbetet innebär också att proaktivt ringa befintliga kunder för att lösa problem. Du driver ärenden och löser dem själv eller tar det vidare till berörd avdelning eller person. Du ansvarar för dina ärenden från start till slut samt att dokumentera allt i systemet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad utbildning på minst gymnasienivå, gärna inom teknik/IT
• Erfarenhet av serviceyrke och telefonvana
• God datorvana och ett tekniskt intresse eller teknisk förståelse
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på svenska och engelska
Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och som är nyfiken på att lära sig mer och bredda sina kunskaper. För att passa i rollen anpassar du dig snabbt vid oförutsedda händelser och trivs i varierande miljöer. Du är lösningsorienterad och tar initiativ för att inte sitta sysslolös. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta kunden i fokus. Du tar stort eget ansvar för ditt arbete och har ett ödmjukt förhållningssätt till såväl kollegor som kunder.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: first line support, 1st line, support, teknisk support, servicedesk, helpdesk, telefon, service, heltid, Stockholm,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Hannah Begby Persson
hannah.begby.persson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6668384
Observera att sista ansökningsdag har passerat.