Junior Customer Success Manager till Admincontrol

i Value Your Talent Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
2021-12-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior Customer Success Manager till Admincontrol" (publicerad 2022-02-18) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos i Value Your Talent Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sollentuna, Södertälje eller i hela Sverige

Serviceinriktad och affärsorienterad Customer Success Manager med fokus på utbildningar och kundvård till vårt Stockholmskontor

Admincontrol är marknadsledande inom sin nisch i alla nordiska länder och har en årlig förnyelsegrad bland sina 5000+ kunder på 98%. De grundades 2005 och är idag en del av Visma-koncernen, det snabbast växande bolaget inom koncernen med närmre 110 anställda och omsättning på 300 miljoner. Mer om Admincontrol på deras hemsida (https://admincontrol.com/sv/).

Vår kundbas i Sverige växer varje månad. Detta ställer höga krav på oss inom Customer Success Team: att bibehålla vår höga kundnöjdhet hos befintliga kunder, implementera vår produkt hos nya kunder samt löpande utbilda både ledningsgrupp samt styrelseledamöter. Det är en väldigt spännande målgrupp att arbeta med och vi har ett stort ansvar. Ingen dag är den andra lik och vi håller ett väldigt högt tempo!"
• Hilja Holmberg-Svensson, Head of Customer Success, Sweden

Vi söker nu en karriärsugen profil med ett brinnande engagemang för nöjda kunder som vill vara med på vår framgångsresa. Vi är ett bolag som expanderar kraftigt och ökar nu takten ännu mer och söker därför ytterligare en serviceinriktad och affärsorienterad person. Hos oss är det viktigt att du är självgående och driven som person då du kommer att styra din egen vardag och ansvara för en portfölj med dina egna spännande kunder. Det här är en unik chans att jobba mot beslutsfattare på allra högsta nivå mot välkända bolag inom svenskt näringsliv.

Ett av Admincontrols affärsområden heter Styrelseportal och det är hit vi söker dig som kan vara med och göra skillnad. Styrelseportalen är en SaaS-lösning, ett dokumentdelnings- och samarbetsverktyg för styrelse, ledning, administration och andra intressenter i ett företag. Lösningen erbjuder användarna möjlighet att arbeta pappersfritt och effektivt.

För att lyckas i rollen hos oss tror vi att du har tidigare erfarenhet av service, är väl införstådd med vikten av starka och långsiktiga kundrelationer samt är exceptionellt kundorienterad. Som person är du strukturerad, ansvarstagande, professionell och detaljorienterad. Din personlighet är affärsorienterad, driven och orädd. Du kommer att ha ett helhetsansvar för din kundportfölj, vilket innebär följande arbetsuppgifter:

• Ansvar för samt genomförande av utbildningar och demonstration av systemet samt workshops, både på plats hos kund samt via webbaserade seminarier. Att du har en digital ådra ser vi därför som en självklarhet!
• Proaktivt arbete med att informera våra kunder gällande produkten vilket innebär en naturlig konsulterande merförsäljning

Introduktionen till tjänsten kommer att vara gedigen och omfattande där du ges alla förutsättningar för att lyckas i rollen.

Vi söker dig som:

• Har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med kundvård
• Har goda IT kunskaper och en god erfarenhet av att arbeta i system och tekniska plattformar
• Tidigare erfarenhet av att ansvara för internutbildningar, utbildning för kunder eller vana av att strukturera workshops är starkt meriterande
• Gärna har erfarenhet av någon form av rådgivning och försäljning
• Du uttrycker dig väl och kommunicerar flytande på svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av styrelsearbete är starkt meriterande

Du bidrar med energi, entusiasm och professionalism till din omgivning. Ett hundra procent nöjda kunder är din största prioritet och du är en tillgänglig, hjälpsam och pedagogisk person som drivs av långsiktiga och kvalitativa affärsrelationer.

Admincontrol erbjuder dig:

• En unik möjlighet att skapa ett nätverk inom näringslivets toppskikt
• Goda förtjänst- och utvecklingsmöjligheter
• En rolig och utvecklande tid - troligtvis de bästa åren i din karriär!
• Förmånen att arbeta med en innovativ produkt med stor efterfrågan hos målgruppen
• Du blir en del av ett entreprenörsdrivet team med kompetenta och motiverade kollegor

Vill du vara med och bidra till vår framgång och vara med på en spännande expansionsresa? Visa ditt intresse för tjänsten redan idag!

I denna rekryteringsprocess samarbetar Admincontrol med Ivy Talents. Du söker tjänsten genom att skicka din ansökan bestående av CV och personligt brev. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Emil Dreca 0738795858 alt. maila till emil@ivytalents.se (mailto:emil.dreca@ivytalents.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-12-07

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
i Value Your Talent Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
i Value Your Talent Sweden AB (org.nr 556944-5686), http://ivytalents.se

Arbetsplats
Ivy Talents

Kontakt
Emil Dreca
emil.dreca@ivytalents.se
+46738795858

Jobbnummer
6157157

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från i Value Your Talent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos i Value Your Talent Sweden AB: