Junior Customer Success

LeadPilot AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos LeadPilot AB i Stockholm

Drivs du av att bygga goda och långsiktiga kundrelationer och göra dina kunder riktigt nöjda? Då vill jag att du läser denna annons och söker rollen som Customer Success hos oss. För att lyckas i rollen ser jag att du är en relationsskapande och serviceinriktad person med god social förmåga som är duktig på att utföra hela kundresan.

Vilka är vi?

LeadPilot är ett svenskt SaaS-bolag som grundades 2019 och hjälper företag att hitta nya kunder. Med en plattform som automatiserar delar av försäljningsprocessen på B2B-bolag, från att hitta rätt företag, rätt beslutsfattare till att ta en personlig kontakt. Hjälper vi företag att växa genom AI-kompetens och expertis under hela kundresan. Varje partnerskap ska vara lika enkelt och flexibelt som vår plattform.

Vår plattform har byggts upp från grunden av våra egna utvecklare och den underhålls ständigt. Med efterfrågade funktioner och nya förbättringar håller vi oss i marknadens framkant.

Företaget växer i rask takt både nationellt och internationellt. Hos LeadPilot är varje person en stor del av företaget och vi ger våra anställda alla medel för att lyckas.

Vi på LeadPilot är engagerade, uppfinningsrika och enkla.

Vår vision

Vår vision är att bli det enklaste och mest effektiva sättet för företag att hitta nya kunder. Vårt mål är att framtidens säljare efterfrågar en dator, mobiltelefon & LeadPilot. Varje dag jobbar vi tillsammans som ett lag för underlätta säljarens vardag och bygga vår arbetsplats starkare.

Det självklara säljverktyget ska kunna implementeras i alla säljprocesser, att vi kommer fortsätta expandera och inta nya marknader är bara en tidsfråga.

Förväntningar du kan ha hos oss

Att gå till jobbet kommer inte vara tråkigt, tvärtom så har vi roligt med varandra dagligen. Ett kontor med bokstavligen högt i tak, det är lyhört och du kommer vara en del av att bygga företagets kultur, vi kommer uppmana till idéer och initiativtagande.

Roliga aktiviter som kickoffs, gemensamma träningspass, egna event och externa nätverksaktiviteter kommer bli en del av din nya vardag. Vill du, så kan du! Vi kommer ge dig alla förutsättningar att lyckas hos oss.

Krav för tjänsten är att du:

• Har tidigare erfarenhet av att arbeta professionellt med kundrelationer inom B2B.
• Flytande professionell svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Du har erfarenhet av att arbeta kundcentrerat.
• Du har tidigare haft arbetsuppgifter som innebär planering, digitalisering, organisering, uppföljning och rapportering i en kundnära verksamhet.
• Arbetar bra i grupp och på egen hand.

Meriterande är även:

• SaaS-erfarenhet.
• Marknadsföringserfarenhet.
• Säljerfarenhet.
• Erfarenhet av arbete i CRM-system.

Vem är du?

Du är kommunikativ, ärlig och har en hög känsla för service vilket gör att du förstår vikten av att jobba nära dina kunder och kollegor.

Vi ser att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer och förståelse för hur du genom kontinuerligt fokus på affären kan stärka vår kundupplevelse.

För att lyckas i rollen som Customer Success är du en relationsskapande och serviceinriktad person med god social förmåga som är duktig på att bygga genomtänkta samt långsiktiga relationer. Som person tar du stort ägandeskap för dina ansvarsområden och utförandet av dessa.

Vi tror även att du bidrar med idéer och nya perspektiv med intresse för att testa på nya tillvägagångssätt.

Slutligen tror vi att du motiveras av att nå uppsatta mål och jobbar ständigt för att varje dag utvecklas och bli bättre i din roll.

Erbjudande

Bli en del av ett startup i tidigt skede, med stora möjligheter att påverka och jobba tillsammans med ett härligt team!

• Fast månadslön och bra villkor
• Dator, mobil och SL-kort
• Friskvård
• Roliga aktiviteter tillsammans med teamet och hela företaget

Övrigt: Vi har kontorshund

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-09-02

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
LeadPilot AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
LeadPilot AB (org.nr 559203-9704), https://leadpilot.com

Arbetsplats
LeadPilot

Kontakt
Felix Kollin
felix@leadpilot.com

Jobbnummer
6941842

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från LeadPilot AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos LeadPilot AB: