Junior administratör och supportansvarig

Promote International AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Promote International AB i Stockholm

Promote® är en plattform för lärtransfer som skapar effektiv träning och resultat. Den stödjer organisationer och människor som vill utvecklas och vill nå längre med sin utbildning. Med hjälp av Promote® utvecklas och förändras beteenden som gör att utbildningsinsatser blir effektiva och lönsamma. Promote® används av utbildningssamordnare och HR - avdelningar i utbildningsbranschen över hela världen.
Vilka är vi?
Services består av en trevlig klick drivna personer med ett finger med i varje övrig avdelning på våra bolag Mindset och Promote. Förutom att vi supportar våra kunder när de har frågor om vår produkt Promote, så är vi även en stödfunktion internt och har nära samarbete med både utvecklingsteamet, säljarna, marknadsföringsavdelningen och våra egna konsulter. Luncherna tillbringar vi gärna ute på vår terrass och populära samtalsämnen är TV-serier, veganrecept, träning och sport.
Vad kan vi erbjuda
En kombinerad IT support- och administrationstjänst där du är en viktig del i ett framgångsrikt företag med höga målsättningar och stark företagskultur. Vi är ett spännande internationellt företag med nyrenoverade lokaler i Gamla Stan och med fördelaktiga förmåner såsom friskvård, tjänstepension mm.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvarig för teknikutrustningen i våra virtuella leveransstudios
Kundservice och support till våra avtalskunder via telefon och mail - majoriteten av all kommunikation sker på engelska
Kursadministration för våra egna utbildningar (kurskallelser, kontakt med kursledarna, hantering av kursmaterial mm)
Lokaladministration
Ha kul!


Vi söker dig som är...
En kundfokuserad administratör som trivs med att ge bra service både på engelska och svenska. Du tycker lika mycket om att vara social och ge service i världsklass - som att göra administrativt arbete som kräver noggrannhet och fokus. Du behöver vara strukturerad, ha hög ansvarskänsla, vara självgående samt lösningsorienterad. Du har vana och intresse av olika system och är inte rädd för att testa dig fram. Du pratar och skriver engelska flytande och trivs med rutinmässigt och återkommande arbete. Vi kommer lägga stor vikt vid personlighet, språkkunskaper samt IT-vana.
Kvalifikationer
Flytande engelska i tal och skrift (gärna modersmål)
IT-vana
Gymnasieutbildning
God kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Ytterligare språkkunskaper är meriterande

Stämmer detta på dig? Ansök direkt och kom ihåg att ange ditt löneanspråk!
Sök jobbet genom att maila din ansökan med CV/meritförteckning och personligt brev till jobba@promoteint.com Ange referens "Promote Services". Ange löneanspråk.
Vi kommer att ta in kandidater på intervju löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt.
Önskat tillträde: Omgående
Arbetstid: Heltid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning

Publiceringsdatum
2022-03-14

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-28

Adress
Promote International AB
Slussplan 9 2TR
11130 Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Promote Services".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Promote International AB (org.nr 556573-2962), http://promoteint.com
Slussplan 9 2TR (visa karta)
111 30  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: jobba@promoteint.com

Kontakt
Head of Services
Angelica Helenelund
angelica.helenelund@promoteint.com
0765438809

Jobbnummer
6431111

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Promote International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Promote International AB: