Jobba deltid som Adminstratör/projektassistent på Doowin i Karlstad
Cleverex Sverige AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cleverex Sverige AB i Karlstad,
Kil,
Kristinehamn,
Degerfors,
Sunne eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-09-19Om tjänstenDoowin i Karlstad växer och söker nu dig som önskar göra karriär inom byggbranschen.
Är du student och vill ha det perfekta extrajobbet vid sidan av dina studier? Då ska du läsa vidare! Det här jobbet passar perfekt för dig som är intresserad av byggbranschen och vill ha en möjlighet att arbeta extra samtidigt som du breddar ditt CV rejält.
Doowin är ett modernt helhetskoncept inom fönster- och dörrbyten. De erbjuder marknadens mest unika och kundvänliga koncept när det gäller monteringslösningar för dörrar och fönster. I produktportföljen finns ett premiumsortiment från välkända och efterfrågade svenska tillverkare, kompletta kvalitetslösningar för både renovering och nybyggnation.
Doowins kärnvärden är kundupplevelse, kostnadseffektivitet, trygghet, innovation och enkelhet. Kärnvärden som präglar allt företaget gör - i mötet med kunden och internt inom kedjan.
Nu söker de en person som kan komma in och avlasta projektledaren på plats.
Dina arbetsuppgifterSom administratör/projektassistent ska du ta över kontakten med kunden när säljaren är klar med beställningen. Du ansvarar för att planera projektet och fördela arbetet till montörerna. Utöver det kommer få åka ut till montörerna på projektplatsen för att fånga upp lösa trådar och stötta dem. Du kommer även administrera projekten så allt kommer in rätt i affärssystemet. När projektet är klart ansvarar du för efterkontrollen och säkerställer att arbetet är utförd till kundens belåtenhet.
I jobbet ingår följande moment:
• Planera projekten och fördela arbetet
• Administrera och orderhantering
• Registrera order i affärssystemet
• Efterkontroll och reklamation
ProfilVi tror att du idag studerar något byggrelaterat och önskar ha ett relevant extrajobb vid sidan av dina studier. Som person är du serviceinriktad, ambitiös och lösningsorienterad samt har ett sinne för ordning och struktur. Har du någon tidigare branscherfarenhet ser vi det som plus. Vi ser gärna att du kan arbeta minst 2-3 dagar i veckan. Det finns även möjlighet att arbeta helger.
Kvalifikationer• Har studier med bygginriktning och har minst 1 år kvar.
• Goda datakunskaper
• Goda kunskaper i Svenska och engelska
• Har intresse för byggbranschen
• B-körkort
• Kan jobba minst 2-3 pass i veckan.
Det är meriterande men inget krav om du har:
• Tidigare erfarenhet av arbete inom bygg eller hantverk
• Erfarenhet av arbete i verkstad
Övrig informationDen här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Cleverex Bemanning men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Doowin.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Peyrau Saleh på telefonnummer: 0763118575 eller via e-post:
peyrau.saleh@cleverex.se. Sök tjänsten senast 2022-10-21
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om företagetDen här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Cleverex Bemanning men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Doowin.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Peyrau Saleh på telefonnummer: 0763118575 eller via e-post:
peyrau.saleh@cleverex.se. Sök tjänsten senast 2022-10-21
Vi ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCleverex Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "373".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Cleverex Sverige AB (org.nr 556903-9166),
https://cleverex.se/ Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Cleverex Bemanning AB
Kontakt Peyrau Saleh
peyrau.saleh@cleverex.se Jobbnummer 6994355
Observera att sista ansökningsdag har passerat.