Jeppesen söker en Kontorskoordinator
Jeppesen / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jeppesen i Göteborg At Jeppesen Gothenburg we create amazing software that helps millions of passengers around the world to safely and efficiently reach their destinations. Look to the skies and you will see a quarter of a million crew members on thousands of aircrafts flying schedules generated by our software.
We are the preferred choice for the world?s premiere airlines around the globe. Just ask Lufthansa, Delta Airlines, Qatar Airways, SAS, Turkish Airlines, British Airways, Virgin Atlantic, Qantas, Singapore Airlines and many more.
Publiceringsdatum2016-10-28Dina arbetsuppgifterAtt vara Kontorskoordinator på Jeppesen innehåller en mängd olika arbetsuppgifter och ansvarsområden. Ditt primära område att ansvara för innebär att stödja en effektiv drift av vårt Göteborgskontor, med cirka 350 mjukvaruutvecklare från hela världen. Du ser till att vi är kompatibla med alla regler och lagstiftningar och att våra medarbetare har en produktiv och säker arbetsmiljö. Du kommer att leda lokala projekt gällande ombyggnationer, underhålla, och se till att kontorslokalerna är rena, snygga och fullt fungerande. I rollen ansvarar du för alla telefoner, växel och kontorsmaterial och sköter även all fördelningen av arbetsstationer.
I arbetet ingår det även att skriva olika rapporter som exemplevis EH&S, Safety, Business Continuity Plan etc. . Du kommer också att vara en back-up för receptionen och vaktmästeriet.
Vidare kommer du att arrangera interna evenemang, stödja lokala välgörenhetsaktiviteter och samarbeta med vår globala Facility Teams.
Du kommer att vara en del av ett sammansvetsat team som skapar en väl fungerande och positiv arbetsplats, du strävar ständigt efter att höja ribban, förbättra servicenivån och stärka känslan av professionalism och energi.
ProfilSom person drivs du av att vara den centrala punkten på företaget och ser till att våra medarbetare att gör ett bra jobb, sprider en professionell och positiv energi runt omkring dig.
Vi söker dig som gillar att arbeta i ett högt tempo, i en mångkulturell miljö, och som trivs med att representera företaget. Du är ansvarstagande, du ser den större bilden och du levererar på dina löften. Du har relevant erfarenhet, gärna från ett stort, amerikanskt företag. Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska. Du besitter god kunskap i ekonomi och affärsmannaskap, erfarenhet av att jobba med Word, Excel och PowerPoint. Du kan förbereda rapporter, både finansiella och andra. Viktigt är att du har erfarenhet inom fastigheter, miljö, hälsa, och även i säkerhetsfrågor. Som person är du positiv, utåtriktad, flexibel och anspråkslös.
Vi ser fram emot att höra av dig!
Så ansöker duPositionen är en heltid, tillsvidaretjänst, med tillsättning så snart som möjligt. Skicka in din ansökan till oss innan 2016-11-13. Vi kommer gå igenom ansökningarna och hålla intervjuer löpande under ansökningstiden. För frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta Frida Svenningsson,
Frida.Svenningsson@jeppesen.com.
Notera att vi INTE tar emot ansökningar via ovannämnda kontaktuppgifter.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 0001-01-01
FöretagJeppesen
AdressJeppesen
Odinsgatan 9
41103 GÖTEBORG
KontorsadressOdinsgatan 9
Jobbnummer 3138094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.