It-tekniker / Servicedesk / Supporttekniker / Firstline till Cab
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2020-02-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "It-tekniker / Servicedesk / Supporttekniker / Firstline till Cab" (publicerad 2020-02-20) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-02-10FöretagetCabonline erbjuder flexibla transporttjänster i världsklass. Med ledande teknik förenklar de processen för åkerier, förare och kunder genom att hjälpa dem att hitta den perfekta matchningen. Bolaget är marknadsledande och befinner sig i en tillväxtfas där de expanderar internationellt och ständigt tar nya marknadsandelar. I dagsläget samarbetar Cabonline med transportörer över hela Norden genom sina taxibolag Svergietaxi, Taxi Kurir och TOPCAB.
Dina arbetsuppgifterI rollen som It-tekniker på Cabonline ansvarar du, tillsammans med ett team om 3 personer, för den dagliga tekniska supporten för interna medarbetare på Cabonlines olika kontor i Norden. Du supporterar användare via ärenden som kommer in, detta görs både via telefon och mail samt genom fysiska möten. I rollen ansvarar du primärt för att ge support och lösa dina medarbetares problem. De användarfrågor som kommer in behandlar felanmälningar, beställningar, lösenord och dagligt arbete med applikationer såsom Windows, AD, Office 365, Outlook och annan mjukvara.
På Cabonline finns det goda möjligheter till utveckling inom rollen för att bredda dina kunskaper inom sagt område. Du erbjuds en introduktion för att lära känna teamet, övriga kollegor samt för att skapa dig en uppfattning om hur Cabonline arbetar.
Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av att ha arbetat som It-support/It-tekniker
• Goda kunskaper i Windows 10, Office 365, SharePoint & OneDrive
• Meriterande med erfarenhet av Active Directory
• Flytande i svenska och engelska, tal & skrift
För att trivas i rollen tror vi att du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid dina medarbetare i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar i olika situationer. Vidare tycker du att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner. Du är även nyfiken och motiveras av att dra igång nya projekt framåt. Till sist har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta samt så har du lätt för att anpassa dig till andras åsikter där du lyssnar in.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundbyberg & Kungsgatan
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, IT, IT-support, teknisk support, support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, Windows, Office 365, AD, Active Directory, Outlook, mjukvara, heltid, Stockholm, Cabonline
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5089519
Observera att sista ansökningsdag har passerat.