IT-supporttekniker till Capio S:t Görans Sjukhus!

Capio Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Capio Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-11-03

Om företaget
IT-avdelningens grunduppdrag är att ge sjukhuset bästa möjliga IT-stöd i vårt hälso- och sjukvårdsuppdrag. Vi gör det genom att alltid fokusera på stabilitet, säkerhet och flexibilitet.
Vår avdelning är placerad nära den verksamhet vi finns till för och vi har ett brett uppdrag - vi sköter om allt från drift av nätverk och servrar, systemutveckling och systemförvaltning såväl som supporten gentemot användarna.

Din roll

Du kommer att bli en del av IT-supportorganisationen och samarbeta nära med både kollegor inom samtliga områden på IT-avdelningen såväl som användare och beslutsfattare i verksamheten.
Att vara första linjens support på IT-avdelningen på Capio S:t Görans Sjukhus innefattar huvudsakligen att ta emot, åtgärda och genomföra förbättringar efter mindre och större fel och incidenter. Arbetet utförs via ärendehanteringssystem, telefon och på plats ute i verksamheten.

Planering, prioritering och genomförande av förändringsärenden, projektdeltagande samt att kontinuerligt arbeta med kommunikation och information är också grundläggande.

Uppdraget inkluderar schemalagda kompenserande beredskapsperioder.

Precis som alla verksamheter inom Capio S:t Görans Sjukhus arbetar vi enligt vårt koncept med ständiga förbättringar; alla anställda har uppdraget att kontinuerligt påverka och förbättra vår verksamhet.

Vi erbjuder dig

Du som vill arbeta med och utveckla vår IT-support är varmt välkommen till en arbetsplats där vi är stolta över vår bredd inom kompetens, förutsättningar och bakgrunder.
Hos oss får du som har stor vilja och drivkraft goda möjligheter att växa med ansvar och utvecklas med de utmaningar som ditt uppdrag medför.

Om dig

Krav är att du har erfarenhet av arbete i en helpdesk/supportorganisation och att du behärskar svenska mycket bra i tal och skrift då kommunikationsförmåga och skicklighet kring informationssammanställning är avgörande.

Din tekniska kompetens kring klienter, klientplattformar, kringutrustning och system är självklart hög. I din generella kompetens finns förstås också kontohantering och behörigheter och de olika tjänster och funktioner som finns för att hantera detta.

Som person vill vi att du är engagerad, driven och social. Du är fokuserad, kvalitetsmedveten och förstår vikten av prioritering och planering i arbetsvardagen.

Har du erfarenhet av att ha arbetat inom vården tidigare är det meriterande.

Publicerat: 2023-11-03

Sista dag att ansöka är 2023-11-24

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Capio Sverige AB (org.nr 556062-5237), http://www.capio.se

Arbetsplats
Capio

Kontakt
Nicklas Johannesén
nicklas.johannesen@capiostgoran.se

Jobbnummer
8238062

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Capio Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Capio Sverige AB: