IT-support till statlig verksamhet i Uppsala
Arena Personal Sverige AB / Supportteknikerjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-11-16Om tjänstenTill spännande större organisation i Uppsala söker vi nu en person med vana från arbete med tekniskt användarstöd/IT-support. Arbetet innebär dagligt underhåll av PC-klienter och tillhörande kringutrustning samt support till användare på plats. Deltagande i förberedelser inför övningsverksamhet, omsättningar av IT-material, inventering, felsökning av datorer och kringutrustning förekommer också.
Detta är ett heltidsuppdrag som skall tillsättas omgående och beräknas pågå under sex månader med goda möjligheter till förlängning för rätt person. Arbetstider vardagar 08.00-17.00.
ProfilVi söker dig som har:
• Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Minst ett års arbetslivserfarenhet inom aktuellt yrkesområde. Alternativt minst en ettårig utbildning inom IT samt minst sex månaders arbetslivserfarenhet inom aktuellt yrkesområde
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
• Grundkunskaper om relevant hårdvara och programvara, PC, kringutrustning och operativsystem
• B-körkort
Vi tror att du är i början av din karriär med ett stort intresse för datorer. Att arbeta som uthyrd medarbetare ställer stora krav på ett flexibelt förhållningssätt. Det är viktigt att du är social, lättlärd och nyfiken på att möta nya människor. Vidare krävs det att man är självgående och initiativrik med ett gott yrkeskunnande.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Om verksamheten
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2764
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda-Maria Bruhn 08-587 117 00
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2529597
Observera att sista ansökningsdag har passerat.