IT-support till Scandics service desk i Stockholm
TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du utvecklas inom IT-support, hos Scandic får du en nyckel-roll hos ett starkt varumärke.
Du kommer arbeta i en dynamisk bransch och vara en viktig person i ett härligt team på 14 personer, där sammanhållning och samarbete genomsyrar alla delar i gruppen och man hela tiden uppmuntrar utveckling.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
* Teknisk utveckling
* Naturliga karriärvägar
* Vara delaktig i olika projekt
* Stabil och internationell miljö
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:
* Teknisk support till Scandics anställda via telefon och mail
* Felsökning av nätverk och olika verksamhetsspecifika applikationer
Tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet vilket innebär att du kommer vara anställd av TNG och uthyrd till vår kund.
ROLLEN INNEBÄR I KORTHET
Du kommer att arbeta i Scandics servicedesk som i dagsläget består av ca 14 personer. Servicedesk består av 1st, 2nd line och en del specialister. Du kommer att ingå i 1st line men på längre sikt finns möjligheter att utvecklas vidare.
Du kommer att supportera all Scandics personal, i Sverige och utomlands men även på huvudkontoret, tillsammans med dom andra 50 personerna som ingår i IT-avdelningen. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med IT, gärna i helpdesk / servicedesk. Du har kunskap inom:
* LAN och Wifi
* Windows operativsystem (Windows 7)
* Microsoft AD
Det är meriterande om du har erfarenhet inom hotellbranschen och specifikt av Opera bokningssystem. För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du är van att arbeta i en miljö med högt tempo samt är noggrann och kan hantera en del ärenden parallellt. Du är framåt, positiv och en team player. Vidare är du serviceinriktad och trivs med att ge support.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-11-07ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Hägg
jessica.hagg@tng.seFöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 4445496
Observera att sista ansökningsdag har passerat.