IT-support / Supporttekniker / Servicedesk
Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
2018-04-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-support / Supporttekniker / Servicedesk" (publicerad 2019-03-21) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2018-04-17FöretagetFöretaget arbetar med att hjälpa sina kunder att effektivisera processer från order till betalning med hjälp av olika e-tjänster. Företaget har över 20 000 kunder i ett 50-tal länder och når drygt 1 400 000 företag och organisationer världen över. Huvudkontoret ligger i Göteborg där det arbetar cirka 100 personer. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker dig som vill vara med.
Dina arbetsuppgifterSom en del av företagets servicedeskteam är dina främsta arbetsuppgifter att möta kundernas behov inom mjukvara som bland annat rör fakturor, felsökning och e-tjänster. Kunderna supporteras främst per telefon, mail och chatt. Du arbetar parallellt med ärenden av varierad svårighetsgrad där du lotsar din kund genom företagets system. Beroende av ärendets karaktär kan det ta allt från någon minut till flera arbetsdagar tills uppdraget är slutfört. Hela supportteamet består av 15 personer som arbetar med olika svårighetsgrader på ärendena.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom data/IT, meriterande är om du har eftergymnasialutbildning inom systemvetenskap, IT eller teknik
• Erfarenhet från support, service eller teknik
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska, det är meriterande med kunskap i övriga språk
För att trivas i denna roll ser vi att du har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du har vilja, intresse och förmåga att hjälpa andra människor och anstränger dig för att leverera lösningar. Du trivs med komplexa arbetsuppgifter och motiveras av att förstå bakomliggande faktorer till problem. Vidare drivs du av att sätta igång nya projekt samtidigt som du driver ditt arbete på ett självständigt sätt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: first line, 1st line, second line, 2nd line, teknik, support, IT-support, IT, data, integration, EDI, service, kundservice, order, fakturering, e-tjänster, orderhantering, administration, Oracle SQL, Java EE, Qlikview, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Johnson
anna.johnson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4089319
Observera att sista ansökningsdag har passerat.