IT-support (first line) för omgående rekrytering

Bravura / Supportteknikerjobb / Alingsås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Alingsås, Ale, Vårgårda, Lerum, Bollebygd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Alingsås, Härryda, Partille, Borås, Kungälv eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-03-11

Företaget
Företaget tillhandahåller stabil och säker IT-drift till sina kunder kombinerat med en engagerad och snabb service. Här blir du det av ett glatt gäng som har roligt tillsammans!

I rollen som servicedeskmedarbetare hanterar du first line IT-supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och mail och supportar klienter i främst Windows miljö. I de mest komplicerade ärendena kommer du att få stöttning av teknisk expertis. Supporten hanterar ett stort antal IT-användare över hela Sverige inom både privat och offentlig verksamhet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter till en framtida utveckling hos företage

Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetare hanterar du first line IT-supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och mail och supportar klienter i främst Windows miljö. I de mest komplicerade ärendena kommer du att få stöttning av teknisk expertis. Supporten hanterar ett stort antal IT-användare över hela Sverige inom både privat och offentlig verksamhet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter till en framtida utveckling hos företage

Kvalifikationer
• Minst gymnasieutbildning, gärna inom IT
• Tidigare erfarenhet av IT-support
• Ett stort teknikintresse
• Erfarenhet av Citrix (meriterande)

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig med ett stort teknikintresse och som trivs i en supportroll. Du pratar dagligen i telefon med ett stort antal personer och bör därför vara social och duktig på att förmedla teknisk kunskap på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du flexibel och anpassningsbar gentemot alla typer av kunder och lyhörd för deras behov.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Alingsås
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 031-788 09 83

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Välkommen att söka!

Sökord: support, IT-support, IT, helpdesk, servicedesk,first line, Windows, klient, användarsupport, IT-infrastruktur, Citrix, Microsoft, Exchange, Alingsås

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Kihlgren 08-40024050 maria.kihlgren@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1489

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2200032

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: