IT- Support/Supporttekniker till Kibi Healthcare
Jeanette Magnusson / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jeanette Magnusson i Stockholm,
Solna,
Varberg,
Helsingborg eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Vill du hjälpa vår kund att hjälpa sina kunder? Vi söker en supportkonsult för anställning omgående till KIBI i Stockholm.
KIBI befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en ny kollega till sitt team i Sverige.
Som Supportkonsult ingår du i ett team som arbetar med implementeringar och support av KIBI:s tjänster till hälso- och sjukvården. Kunderna har som önskemål att tala svenska med Kibis support vilket de självklart också gör. Dina arbetsuppgifter utgår helt och hållet ifrån kundfokus och ambitionen att alltid vilja göra ditt allra bästa. Ditt team har ett nära samarbete med säljavdelningen och utvecklingsavdelningen.
Ansvarsområden
Uppföljning, stöd och support till befintliga kunder och deras supportärenden
Kontinuerligt och proaktivt förbättra Kibis support till kunderna
Utveckla Kibis supportprocess
Analys av kundernas supportärenden
Din profil
Du har några års erfarenhet av arbete som IT-tekniker/systemtekniker eller liknande och är serviceinriktad samt van vid kundkontakt. Support är något du brinner för, och du har med fördel arbetat i några år i Medtech-branschen.
Vi söker dig som är strukturerad och kundfokuserad. Ditt huvudansvar är kundsupport men vi ser gärna att du kan utföra vissa kunduppdrag via fjäruppkoppling.
Du gillar av att bygga upp och utveckla processer och arbetsmetodik. Erfarenhet av ISO är meriterande.
Som person är du van vid att ta eget ansvar. Du är en initiativtagande och orädd problemlösare och uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Vi lägger stor vikt på din personlighet då Kibi satsar på ett starkt team som samarbetar väl.
Sista ansökningsdag
Urval och presentation sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.
Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.
Om kunden
KIBI Nordic grundades 1997 och är idag en ledande Medtech-leverantör inom medicinsk dokumentation och diagnostik. Fler än hundra sjukhus och vårdcentraler använder idag KIBI:s tjänster. Bland kunderna återfinns 15 landsting och regioner i Sverige och utöver detta bedriver företaget en omfattande verksamhet i Finland och Danmark. KIBI samarbetar dessutom med partners i USA, Tyskland, Italien och Kanada.
Läs mer om KIBI på
http://www.kibi.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-02-07ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-09
Ange följande referens när du ansöker: 5612
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJeanette Magnusson
FöretagJeanette Magnusson
AdressJeanette Magnusson
Hantverkargatan 25B
11221 Stockholm
KontorsadressHantverkargatan 25B
Jobbnummer 3306433
Observera att sista ansökningsdag har passerat.