IT servicedesk

Sherwin-Williams / Supportteknikerjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sherwin-Williams i Sigtuna, Stockholm, Eksjö, Nässjö eller i hela Sverige

IT servicedesk resurs med placering i Märsta
Vi satsar offensivt i Sverige och Du kommer att vara en nyckelspelare. Vi är redo - är Du?
Vi söker Dig som är en fena på:
Alla Microsoft klient OS
Baskunskaper om Microsoft Server OS
Baskunskaper och erfarenheter om Iseries
Kunskap eller certifiering inom ramverket ITIL
tycker om att lösa problem och hjälpa medarbetare med allt som rör IT.
Vi förutsätter att Du gärna och med engagemang arbetar såväl i grupp som självständigt, är målmedveten, lösnings- och förbättrings-fokuserad, har någonform av eftergymnasial utbildning och såväl talar som skriver svenska och engelska obehindrat.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och då tjänsten ska tillsättas snarast kan vi anställa rätt person innan ansökningstidens utgång.
Vi tar endast emot ansökan med CV och personligt brev via mail - märk ansökan med "help desk" i ämnesfältet.

Publiceringsdatum
2015-12-22

Körkortskrav
B
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-21
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb.bello@sherwin.com

Företag
Sherwin-Williams

Adress
Sherwin-Williams
Bellö
57032 Hjältevad

Jobbnummer
2591002

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sherwin-Williams

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sherwin-Williams: