IT servicedesk
Sherwin-Williams / Supportteknikerjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sherwin-Williams i Sigtuna,
Stockholm,
Eksjö,
Nässjö eller i
hela Sverige IT servicedesk resurs med placering i Märsta
Vi satsar offensivt i Sverige och Du kommer att vara en nyckelspelare. Vi är redo - är Du?
Vi söker Dig som är en fena på:
Alla Microsoft klient OS
Baskunskaper om Microsoft Server OS
Baskunskaper och erfarenheter om Iseries
Kunskap eller certifiering inom ramverket ITIL
tycker om att lösa problem och hjälpa medarbetare med allt som rör IT.
Vi förutsätter att Du gärna och med engagemang arbetar såväl i grupp som självständigt, är målmedveten, lösnings- och förbättrings-fokuserad, har någonform av eftergymnasial utbildning och såväl talar som skriver svenska och engelska obehindrat.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och då tjänsten ska tillsättas snarast kan vi anställa rätt person innan ansökningstidens utgång.
Vi tar endast emot ansökan med CV och personligt brev via mail - märk ansökan med "help desk" i ämnesfältet.
Publiceringsdatum2015-12-22KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-21
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb.bello@sherwin.comFöretagSherwin-Williams
AdressSherwin-Williams
Bellö
57032 Hjältevad
Jobbnummer 2591002
Observera att sista ansökningsdag har passerat.