Internationell försäljningskoordinator
Office Partner AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Du kommer att vara en länk mellan försäljningschef och lokala försäljningsorganisationer.
Du skall dagligen och på månadsbasis rapportera försäljningssiffror både till försäljningschef och huvudkontor.
Publiceringsdatum2008-08-25Dina arbetsuppgifterSamla in nyckeldata från varje land och rapportera till huvudkontor - månadsvis
Förse försäljningschef med rapporter och underlag för analys
Allmänt assistera med administration, problemlösning och analys mm.
Universitetsexamen i marknadsföring eller ekonomi
Minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Kunskaper i SAP eller liknande system är meriterande
Personen vi söker gillar högt tempo, är serviceminded, social och bra på att närverka.
Du har ett naturligt administrativt tänk och är såklart kunnig i excel och powerpoint
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningFast lön+bonus
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-09-24
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktPhilip Saponja, 08-7440240
FöretagOffice Partner AB
AdressOffice Partner AB
Sparbanksvägen 14
12932 Hägersten
Jobbnummer 294258
Observera att sista ansökningsdag har passerat.