Internationell försäljningskoordinator

Office Partner AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Du kommer att vara en länk mellan försäljningschef och lokala försäljningsorganisationer.
Du skall dagligen och på månadsbasis rapportera försäljningssiffror både till försäljningschef och huvudkontor.

Publiceringsdatum
2008-08-25

Dina arbetsuppgifter
Samla in nyckeldata från varje land och rapportera till huvudkontor - månadsvis
Förse försäljningschef med rapporter och underlag för analys
Allmänt assistera med administration, problemlösning och analys mm.
Universitetsexamen i marknadsföring eller ekonomi
Minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Kunskaper i SAP eller liknande system är meriterande
Personen vi söker gillar högt tempo, är serviceminded, social och bra på att närverka.
Du har ett naturligt administrativt tänk och är såklart kunnig i excel och powerpoint

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast lön+bonus

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-09-24
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Philip Saponja, 08-7440240

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
Sparbanksvägen 14
12932 Hägersten

Jobbnummer
294258

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: