Internationell Customer Success Manager till Green Hat People

Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2021-10-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Internationell Customer Success Manager till Green Hat People" (publicerad 2021-11-08) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-10-27

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Green Hat People har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Green Hat People hjälper företag och organisationer att kommunicera med sina medarbetare på ett nytt, mer engagerande sätt. Green Hat Peoples digitala SaaS (Software as a Service) plattform för inlärning använder såväl Gamification, Micro Learning och den senaste tekniken för att nå mål och resultat snabbare. Fokus ligger på produkter och lösningar inom Onboarding, Culture Change och Team Development där över 10 000 företag och organisationer med 1,5 miljoner deltagare tagit del av Green Hat Peoples program de senaste åren. Som ett innovativt och snabbväxande SaaS teknikföretag i framkant erbjuder idag Green Hat People sina tjänster internationellt. Dina framtida kollegor och kunder är i och med detta baserade i Norden, Storbritannien, Tyskland och Nordamerika.


Dina arbetsuppgifter
I din roll som betrodd Internationell Customer Success Manager ansvarar du för att utveckla och underhålla relationerna med såväl nya som befintliga kunder (nyförsäljning hanteras av ett separat Business Development Team). Kunderna är stora och medelstora organisationer med 200 - 10 000 anställda, med fokus på Norden, Storbritannien, Tyskland och Nordamerika. Din primära kontakt kommer ofta att vara HR, interna kommunikationschefer eller chefer i ledande befattningar. Exempel på kunder är Porsche i Tyskland, Harrods i England och Kraft Heinz i USA men även nordiska kunder kan förekomma.

I rollen ansvarar du för hela livscykeln och leveransprocessen och ser till att företagets kunder får ut så stort värde som möjligt av sin investering i Green Hat Peoples program, produkter och lösningar. I rollen har du också årliga intäktsmål och du identifierar kontinuerligt nya affärsmöjligheter och realiserar dom för de kunder du har ansvar för (Account Management). Företagets kunder finns runt om i världen så du verkar i en internationell miljö vilket kräver att du har goda kunskaper i engelska.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad eftergymnasial utbildning
• Flerårig arbetslivserfarenhet av Account Management, projektledning, strategisk försäljning eller liknande arbetsuppgifter
• Stor bevisad erfarenhet av att bygga förtroende, engagemang och starka långsiktiga kundrelationer på alla nivåer i organisationen
• Mycket goda kunskaper inom projektledning och att hantera multipla projekt
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen ser vi att du är trygg som person och genom din erfarenhet och sociala förmåga är du duktig på att skapa och upprätthålla mycket goda affärsrelationer. Vi ser att dina främsta motivationsfaktorer är att leverera goda resultat, starkt förtroende, hög kundnöjdhet samt att överträffa dina mål. Du trivs med många sociala kontaktytor, så väl internt som externt. Du är proaktivt, har en hög energinivå och drivs av att få arbeta i ett företag i ständig utveckling. Arbetet innebär stort eget ansvar vilket innebär att du uppskattar att arbeta självständigt och strukturerat.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer Success Manager, Key Account Manager, HR, Heltid, Stockholm, Heltid, kund, kundrelation, green hat people, internationell, försäljning, B2B

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Julia Dahl
julia.dahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6072945

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: