Internal Customer Support
Schindler Hiss AB / Backofficejobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Schindler Hiss AB i Danderyd,
Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Uppsala eller i
hela Sverige Har du några års erfarenhet av administrativt arbete och redo för nya utmaningar? Vi erbjuder en spännande roll för dig som trivs att ha många bollar i luften.
Arbetet som Internal Customer Support innebär administration inom affärsområdena Eftermarknad och Nyinstallation. Du kommer att arbeta i nära samarbete med kunder, fältpersonal samt övriga tjänstemän. I arbetet arbetar du bland annat med avtalsregistrering och hantering av vår masterdatabas. Du förbereder, tillhandahåller och administrerar dokumentation för projekt inom Nyinstallation av hissar. Du assisterar distriktschefer och Installationschefer när så behövs samt utför övriga kontorsgöromål.
Du har en känsla för siffror och trivs med att arbeta kundorienterat. Du skapar förtroendeingivande relationer med alla i din närhet. Vi söker en person som arbetar strukturerat och har en förmåga att prioritera bland flera olika arbetsuppgifter.
För att lyckas i rollen behöver du minst godkänd gymnasieutbildning och några års erfarenhet av administrativt arbete. Du har god datavana med goda kunskaper i Officepaketet och det är meriterande med erfarenhet av att arbeta i SAP. Goda kunskaper i engelska är ett krav då det är vårt koncernspråk.
Vi erbjuder en internationell arbetsplats med stora möjligheter att göra karriär, en trygg anställning i ett seriöst och världskänt bolag med kollektivavtalade förmåner och möjlighet till en god löneutveckling.
Schindler förflyttar mer än 1 miljard människor varje dag världen över - med hissar, rulltrappor och innovativa mobila lösningar. Över 60 000 anställda i mer än 100 länder över samtliga kontinenter ligger bakom denna framgång.
Schindler Hiss AB är det svenska dotterbolaget till Schindler AG i Schweiz, världens näst största koncern inom hissar och rulltrappor. Vi är rikstäckande med ca 300 anställda och har en omsättning på närmare 500 Mkr. För mer information se vår hemsida,
www.schindler.se.Kontaktperson och ansökan
För mer information och frågor om tjänsten kontakta Internal Customer Support Teamleader Fanny Lagerström
fanny.lagerstrom@schindler.com alternativt HR Support,
hrsupport.se@schindler.comDin ansökan med meritförteckning registrerar du på vår hemsida
www.schindler.se så snart som möjligt. Urval sker löpande.
Vi är ett företag som anser att mångfald leder till ökad produktivitet, högre innovation, bättre beslutsfattande, och högre medarbetarnöjdhet och mindre personalomsättning.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Denna rekrytering görs internt och vi avböjer vänligast samtal från bemannings- och rekryteringsfirmor.
Ansökningar tas enbart emot via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mail kommer inte att tas i beaktande.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Schindler Hiss AB (org.nr 556202-2821)
Rinkebyvägen 25 (
visa karta)
182 15 DANDERYD
Jobbnummer 7217888
Observera att sista ansökningsdag har passerat.