Interim Chef Inom Facility Management

JobBusters AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsuppgifter
Nu kan vi erbjuda en spännande möjlighet för dig som vill ta dig an ett interim-uppdrag inom Facility Management! Vår kund söker en interim chef till en grupp som ansvarar för både fastighets- och facility managementfrågor där du kommer leda och fördela arbetet. Gruppen består av 4 medarbetare som har roller inom fysisk säkerhet, inredningsarkitektur, leverantörsuppföljning, projektadministration och planering m.m.
Koncernen är inne i en förbättringsresa vad gäller både teknik, arbetsplats och människa med ett mål om att skapa en medarbetarupplevelse i världsklass. Du är med och bidrar i den förflyttningen tillsammans med gruppen.
Stora delar av skötseln i fastigheterna är outsourcad så uppdraget innebär mycket och nära kontakt med leverantörer.

Arbetet inkluderar också planering av löpande projekt och förbättringar, hantering av ekonomiska flöden och budgetuppföljning samt medverkan i projekt om förflyttning mot aktivitetsbaserat arbetssätt.

En stor del av rollen innefattar också att svara på frågor från olika delar i verksamheten. Då frågorna kan vara av mycket olika dignitet och karaktär behöver du ha ett klokt och strukturerat sätt att lösa dessa på.


Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Uppdraget kommer utföras hos vår kund som är ett försäkringsbolag, med placering i Stockholm.

Kvalifikationer
• Du har gedigen erfarenhet av att arbeta med och leda både fastighets- och facility managementfrågor.
• Du har flerårig ledarskapserfarenhet, meriterande med chefserfarenhet.
• Du har erfarenhet av att arbeta aktivitetsbaserat och vet vad det innebär, både i utveckling och förvaltning.
• Du har erfarenhet av förändringsledning och kan driva projekt.

Personliga egenskaper
Som person är du initiativrik, lösningsorienterad och service-minded. Du är metodisk i ditt arbetssätt och vågar utmana och utveckla befintliga arbetssätt och processer. Du har förmåga att hantera flera olika frågor parallellt, både högt och lågt. Du trivs i att både hantera löpande uppgifter i det dagliga arbetet och driva utvecklingsinitiativ.
Som ledare är du kommunikativ, tydlig och pedagogisk.


Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid. Kunden önskar en start OMGÅENDE och uppdraget förväntas löpa t.om. 30/4 2019, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.



Sökord: Interim, Facility management, Förändringsarbete, Aktivitetsbaserat, Fastighet, Försäkring

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-10-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-21
Ange följande referens när du ansöker: 2739
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Natalia Dusant natalia@jobbusters.se 08-525 240 22

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10

Jobbnummer
4416485

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: