Integrationsexpert till finansbolag

Talents Of Sweden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Talents Of Sweden AB i Göteborg, Malmö, Västerås, Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Vill du arbeta på ett spännande och innovativt bolag med stark tillväxt?
Kan du identifiera dig med kärnvärden som entreprenörskap, engagemang och etik?
Motiveras du av utmaningar, utveckling och nytänkande i samarbete med andra engagerade människor?

Vår kund kan erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, trivselaktiviteter samt en stimulerande, inspirerande, rolig och trivsam arbetsmiljö.
När andra pratar om framtiden, åstadkommer vi förändring redan idag. Med marknadens mest flexibla betallösningar för butik, näthandel och mobil gör vi skillnad ? nära människors liv. Nutiden är här, i vinter blir bolaget bank och vi söker dig som vill vara med och forma nutidens bank.

Tjänsten som teknisk kundansvarig e-handel, ingår i avdelningen Partner Office vars syfte är att stötta befintliga och nya kunder vid integration av bolagets betaltjänster. Partner Office består idag av ett dedikerat team som drivs av att vårda och utveckla affären tillsammans med bolagets kunder. Teamet präglas av en positiv och stark teamanda, det är högt i tak och egna initiativ och idéer uppmuntras.

TJÄNSTEN INNEBÄR
• Fungera som säljstöd till säljorganisationen och support mot e-handelskunder
• Medverka vid kundmöten med befintliga samt potentiella e-handelskunder, i syfte att diskutera betalningslösningar ur ett tekniskt perspektiv, tillsammans med ansvarig säljare
• Att vägleda och assistera e-handelskunder vid integration av våra betalningstjänster
• En nära dialog med våra samarbetspartners vid implementation av betalningslösningar

FÖR ATT TRIVAS OCH LYCKAS I ROLLEN SER VI ATT DU
• Har ett brinnande intresse för e-handel!
• Är en teamplayer med god förmåga att ta kontakt med samt samarbeta med andra människor
• Är kundorienterad och en god problemlösare
• Är självgående och har god förmåga att parera flera pågående projekt samtidigt
• Är detaljorienterad och strukturerad
• Har ett starkt tekniskt intresse
• Trivs med att arbeta i en föränderlig miljö

TJÄNSTEN KRÄVER ATT DU
• Har god erfarenhet av att jobba med felsökning och konfigurering
• Har god kunskap och erfarenhet av e-handel, antingen genom att själv ha arbetat med e-handel eller erfarenhet av att arbeta som leverantör till e-handeln
• Har ett brett kontaktnät inom e-handel (meriterande)
• Har förståelse för programmering (meriterande)
• Kan tala och förstå flera nordiska språk (meriterande)

Tjänsten är en tillsvidareanställning, med start enligt överenskommelse och med placering i Göteborg. Du rapporterar till bolagets Head of Partner Office.

ANSÖKAN
Sista ansökningsdag är den 23 oktober. För denna rekrytering ansvarar Talents of Sweden och ansökan görs på www.talentsofsweden.se . För frågor är du välkommen att kontakta Martin M Eriksson, 08-410 680 01 eller martin.eriksson@ytos.se .

Publiceringsdatum
2014-09-24

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@ytos.se

Företag
TALENTS OF SWEDEN AB

Adress
TALENTS OF SWEDEN AB
Karlavägen 5
11424 Stockholm

Kontorsadress
Karlavägen 5
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-410 680 01
E-postadress: info@talentsofsweden.se

Jobbnummer
2008006

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Talents Of Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Talents Of Sweden AB: