Innesäljare Till Ryska Posten Bemanning
Ryska Posten / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du vår nästa bokningsstjärna?
Ryska Posten Bemanning är en ung och entreprenöriell organisation med ett stort driv och en stark och engagerande företagskultur. Vi har expanderat kraftigt de senaste åren och söker nu efter nya innesäljare till vårt mötesbokningsteam. Vår ambition är att vara världens bästa bemanningsföretag och ledande inom vårt område. För att lyckas med det gör vi alltid det lilla extra, gör det ingen annan gör och utmanar hela tiden oss själva för att utvecklas. Till denna roll söker vi dig som älskar försäljning och kundrelationer och vill vara med på en spännande resa mot nya marknader.
Om tjänsten
I rollen som innesäljare kommer du vara en del av ett ungt och hungrigt team som arbetar primärt med nykundsbearbetning och ansvarar för att göra research av marknaden samt kontakta nya kunder i syfte att knyta kontakter och boka möten. Du kommer ha en central roll i Ryska Posten Bemannings säljverksamhet och vara en viktig del i arbetet att nå ut till nya företag och marknader. Du kommer att ha ett nära samarbete med våra Account Managers och övriga avdelningar samt få möjlighet att delta vid säljmöten på plats hos kund.
Om dig
Vi söker dig som är orädd, trygg och har ett jävlar anamma. Du brinner för försäljning, människor och relationer samt har ett driv och engagemang i värdsklass. I din arbetsroll är du målmedveten, professionell och fokuserad samtidigt som du är lyhörd och ödmjuk och din förmåga att anpassa dig till olika situationer gör att du har lätt för att vinna kundernas förtroende.
För att lyckas i rollen bör du trivas i en entreprenöriell och föränderlig miljö och ha lätt för att knyta nya kontakter. Du ska tycka om att arbeta mot högt uppsatta mål och drivas av att ständigt utveckla och överträffa dig själv i din arbetsroll. Du har en god förståelse för branschen och vad som efterfrågas samt är en snabbtänkt problemlösare som väcker nyfikenhet och ser lösningar på alla problem.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete inom försäljningsbranschen och det är meriterande om du tidgare arbetat med kundbearbetning via telefon.
Varför ska du arbeta hos oss?
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som är specialiserade inom områdena kontor, administration och reception. Vi har med ett stort genuint intresse för människor, med en unik känsla för service och med stor flexibilitet utvecklat ett mycket framgångsrikt erbjudande inom dessa områden. Som en del av Ryska Posten Bemanning blir du en del av ett starkt och sammansvetsat team med höga ambitioner, där alla som jobbar brinner för service och kundrelationer. Vår kultur präglas av kreativitet och engagemang, vi har högt i tak och korta beslutsvägar, vilket ger utrymme för utveckling och påverkan. För rätt person finns det goda möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär.
Övrig information
Start: Skicka in din ansökan snarast, intervjuer sker löpande.
Omfattning: Del-/heltid
Lön: Bra fast lön med en rörlig provisionsdel
Kontakt: Mikael Forslund,
mikael.forslund@ryskaposten.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-09-12ErsättningFast lön + rörlig
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3041877
Observera att sista ansökningsdag har passerat.