Innesäljare/support

Retail House / Säljarjobb / Stockholm
2008-10-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Innesäljare/support" (publicerad 2013-08-05) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail House i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Retail House är Nordens ledande retail marketing byrå med en omsättning på ca 100 miljoner kr. Vi har kontor i Stockholm och Oslo samt partners i Helsingfors och Köpenhamn. Vi gör kampanjer som bygger varumärke och driver försäljning i direkt kontakt med konsumenterna, t ex i butik eller köpcentrum. Vi har egen ateljé, bemanning, callcenter och logistik som tillsammans skapar shop-in-shop, event och butikskampanjer för t ex ICA, Arla, Kraft och Wasabröd.
Retail House har ett eget call center med medarbetare med stor erfarenhet att sälja in produkter och informera butiker om olika kampanjerbjudande.
Vi får nu fler och fler uppdrag och söker därför dig som vill ha en timanställning hos oss. Uppskattad arbetstid är mellan 10-30 timmar per vecka. Goda förutsättningar finns att tjänsten övergår till en tillsvidareanställning.
Arbetsbeskrivning innesäljare/support
En vanlig dag spenderar du större delen av din tid i telefon för att supporta vår fältkårspersonal eller för att genomföra säljkampanjer gentemot mindre och medelstora dagligvarubutiker. Du arbetar vanligen på uppdrag av ett starkt och känt varumärke med att:
1. sälja in produkter och aktiviteter
2. informera om kampanjer och nylanseringar.
3. följa upp kampanjer.
4. support till vår befintliga fältkår
Vi arbetar med ett webbaserat säljstödssystem samt i bemanningssystemet Intelliplan.
Vi söker dig som har:
• Minst ett års erfarenhet av försäljning via telefon/telemarketing
• Minst ett års erfarenhet inom serviceyrke så som kundtjänst, reception och callcenter.
• Förmåga att förstå kundernas behov och ett intresse av dagligvaruhandeln.
• Förmåga att bemöta kunder på ett trevligt, förtroendeingivande och naturligt sätt
• En stark egen drivkraft och vilja att lyckas
• Erfarenhet av att arbeta i högt tempo och trivs med det.
• Grundläggande datorvana meriterande är erfarenhet av arbete i affärssystem.
Som person ser vi att du är mycket flexibel, prestigelös och serviceinriktad då de är ledord för vår verksamhet.
Vi erbjuder:
• Uppdrag för kända varumärken med etablerade kundrelationer i butik
• Inarbetade strukturer, täta avstämningar och rutiner som stöd i ditt arbete
• En kvalificerad innesäljarroll och supportroll med stort eget ansvar.
• Timanställning i ett framgångsrikt och spännande företag med kontor i Stockholm City.
• Fast ersättning per timme.
Vi ser fram emot din ansökan. Den skickas till innesaljare@retailhouse.se Har du några frågor vänligen kontakta bemanningschef, Daniel Eliasson 08-505 788 12 eller personalchef Lisa Gustafsson 08-505 788 19. Vi ser fram emot din ansökan senast den 12.11. Ansökningar kommer att behandlas löpande.

Publiceringsdatum
2008-10-31

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
behovsanställning 10-30h per vecka

Ersättning
Fast lön
Fast timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: innesaljare@retailhouse.se

Kontakt
Daniel Eliasson, Bemanningschef, 08-505 788 12 (direktnummer)
Lisa Gustafsson, Personalchef, 08-505 788 19

Företag
Retail House

Adress
Retail House
Holländargatan 20
11160 STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-30 38 00

Jobbnummer
344205

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail House

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail House: