Innesäljare/support
Retail House / Säljarjobb / Stockholm
2008-10-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Innesäljare/support" (publicerad 2013-08-05) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail House i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Retail House är Nordens ledande retail marketing byrå med en omsättning på ca 100 miljoner kr. Vi har kontor i Stockholm och Oslo samt partners i Helsingfors och Köpenhamn. Vi gör kampanjer som bygger varumärke och driver försäljning i direkt kontakt med konsumenterna, t ex i butik eller köpcentrum. Vi har egen ateljé, bemanning, callcenter och logistik som tillsammans skapar shop-in-shop, event och butikskampanjer för t ex ICA, Arla, Kraft och Wasabröd.
Retail House har ett eget call center med medarbetare med stor erfarenhet att sälja in produkter och informera butiker om olika kampanjerbjudande.
Vi får nu fler och fler uppdrag och söker därför dig som vill ha en timanställning hos oss. Uppskattad arbetstid är mellan 10-30 timmar per vecka. Goda förutsättningar finns att tjänsten övergår till en tillsvidareanställning.
Arbetsbeskrivning innesäljare/support
En vanlig dag spenderar du större delen av din tid i telefon för att supporta vår fältkårspersonal eller för att genomföra säljkampanjer gentemot mindre och medelstora dagligvarubutiker. Du arbetar vanligen på uppdrag av ett starkt och känt varumärke med att:
1. sälja in produkter och aktiviteter
2. informera om kampanjer och nylanseringar.
3. följa upp kampanjer.
4. support till vår befintliga fältkår
Vi arbetar med ett webbaserat säljstödssystem samt i bemanningssystemet Intelliplan.
Vi söker dig som har:
• Minst ett års erfarenhet av försäljning via telefon/telemarketing
• Minst ett års erfarenhet inom serviceyrke så som kundtjänst, reception och callcenter.
• Förmåga att förstå kundernas behov och ett intresse av dagligvaruhandeln.
• Förmåga att bemöta kunder på ett trevligt, förtroendeingivande och naturligt sätt
• En stark egen drivkraft och vilja att lyckas
• Erfarenhet av att arbeta i högt tempo och trivs med det.
• Grundläggande datorvana meriterande är erfarenhet av arbete i affärssystem.
Som person ser vi att du är mycket flexibel, prestigelös och serviceinriktad då de är ledord för vår verksamhet.
Vi erbjuder:
• Uppdrag för kända varumärken med etablerade kundrelationer i butik
• Inarbetade strukturer, täta avstämningar och rutiner som stöd i ditt arbete
• En kvalificerad innesäljarroll och supportroll med stort eget ansvar.
• Timanställning i ett framgångsrikt och spännande företag med kontor i Stockholm City.
• Fast ersättning per timme.
Vi ser fram emot din ansökan. Den skickas till
innesaljare@retailhouse.se Har du några frågor vänligen kontakta bemanningschef, Daniel Eliasson 08-505 788 12 eller personalchef Lisa Gustafsson 08-505 788 19. Vi ser fram emot din ansökan senast den 12.11. Ansökningar kommer att behandlas löpande.
Publiceringsdatum2008-10-31Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
behovsanställning 10-30h per vecka
ErsättningFast lön
Fast timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
innesaljare@retailhouse.seKontaktDaniel Eliasson, Bemanningschef, 08-505 788 12 (direktnummer)
Lisa Gustafsson, Personalchef, 08-505 788 19
FöretagRetail House
AdressRetail House
Holländargatan 20
11160 STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-30 38 00
Jobbnummer 344205
Observera att sista ansökningsdag har passerat.