Innesäljare med sinne för IT
Hogia Service AB / Säljarjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stenungsund,
Orust,
Lilla Edet,
Tjörn,
Kungälv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hogia Service AB i Stenungsund,
Stockholm eller i
hela Sverige Har du sinne för IT, gillar att knyta kontakter och arbeta självständigt? Då är du rätt person för rollen som innesäljare hos oss.
Hogia Infrastructure Services AB, en del av Hogia-gruppen, lägger stor vikt vid att leverera högsta kvalitet och expertkompetens för alla våra tjänster, allt med drift av Hogias applikationer och Hogias molnplattform (Hogia Star) som kärnverksamhet. Områden vi arbetar inom är Microsoftsystem, molnlösningar, datakommunikation, säkerhetslösningar och teknisk rådgivning.
I rollen som innesäljare på Infrastructure Services arbetar du självständigt men som en del av ett team på fyra personer. Dina huvudsakliga uppgifter är orderhantering och att ta fram offerter för vår driftstjänst till befintliga kunder som i dagsläget har någon Hogia-applikation. Du kommer dagligen att samarbeta med kollegor från andra Hogia-bolag gällande gemensamma kunder så det är viktigt att du trivs med att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra.
Är du en blivande kollega?
För att trivas på Hogia, och lyckas i rollen som innesäljare behöver du ha ett intresse för teknik för att förstå den service vi säljer till kunderna. Har du tidigare erfarenhet av systemförsäljning eller kunskap om serverdrift är det en fördel för dig i den här tjänsten.
Du är självgående, social och kommunicerar väl på svenska i både tal och skrift samt trivs med att själv strukturera din arbetsdag. Du har energi och drivs av att nå uppsatta mål och ser en fördel i att få ta ett stort eget ansvar för ditt arbete. En viktig del av den här tjänsten är att omvärldsbevaka och nätverka för att hitta nya sätt att paketera och sälja vår driftstjänst.
Att jobba hos oss
Med moderna verktyg, vass kompetens och långsiktighet i allt vi gör, bygger vi smarta lösningar som gör skillnad för många användare. För oss är det viktigt med hållbarhet oavsett om det gäller våra produkter, lokaler eller dig som medarbetare. Hos oss finns goda utvecklingsmöjligheter och balans mellan jobb och fritid. Vi satsar på hälsa och erbjuder flertalet träningsaktiviteter, fina förmåner och möjlighet att jobba hemifrån ett par dagar i veckan, om du har behov av det.
Välkommen in med din ansökan!
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om Hogia-gruppen
Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på
www.hogia.se.Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2022-04-27ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHogia Service AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/33".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hogia Service AB (org.nr 556577-5680)
Arbetsplats Hogia Infrastructure Services AB
Kontakt Lina Hedenberg
072-4015389 Jobbnummer 6578721
Observera att sista ansökningsdag har passerat.