Innesäljare Antichurn till Telia
TeliaSonera Broadband Services Sweden / Säljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Broadband Services Sweden i Sundsvall,
Stockholm,
Karlstad,
Norrköping,
Luleå eller i
hela Sverige Broadband Services Swedens huvudinriktning är massmarknadstjänster inom TV, Internet och Röst för anslutning av hem och företag samt hemmets kommunikation.
Customer Operation, Broadband Sweden söker Innesäljare Antichurn
Broadband Sweden's (BBS) huvudinriktning är massmarknadstjänster inom TV, Internet och Röst för anslutning av hem och företag samt hemmets kommunikation.
Produkter och tjänster i fokus omfattar
Fast-nät kommunikation som t ex telefoni och bredband via olika bärare samt Digital-TV och olika kombinationserbjudanden till våra kunder.
Antichurns uppdrag
Vi skall vara genuint serviceorienterade inom den svenska bredbandsaffären med inriktning på att vinna tillbaka och behålla privatkunder som är på väg att lämna Telia Sonera som kund.
• Vi ger excellent service och skapar nöjda kunder
• Vi vinner tillbaka och behåller kunder genom att informera, ge råd och sälja nya tjänster oavsett ingång
• Att genom ett affärsmässigt agerande bidra till en lönsam konsumentaffär
Som sporre erbjuder vi förutom fast grundlön, goda chanser till hög provision och tävlingar på person- och teamnivå.
Publiceringsdatum2012-03-27ArbetsuppgifterDu kommer att hantera såväl inkommande som utringande annulleringsärenden avseende privatkunder genom Telias olika kundingångar och vända kunden till att stanna kvar/alternativt lämna med kvalitet. Ärenden kommer via telefon, mail eller annan ingång. I kundmötet förstå varför kunden vill säga upp avtalet och argumentera för att få kunden att ha kvar sin lösning. Arbetsuppgifterna varierar utifrån kundens och verksamhetens behov vilket kräver djup kännedom om de olika erbjudanden som finns, helhetstänk och flexibilitet.
Omfattning på ärenden kan vara
• Annulleringsärenden'
• Nedgradering
• Kunden ångrar sitt tidigare köp
• Byte av kanalpaket
Vem är du?
För att lyckas i denna roll har du troligen tidigare erfarenhet av Win-back - samt förstår vikten av en nöjd kund! Bland dina personliga egenskaper och förutsättningar återfinns bl a
• Retorik - God kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Argumentationsteknik - Kunna stå upp för sina åsikter och även påverka andra.
• Förmåga att genomföra en övertygande förhandling och samtidigt uppfatta köpsignaler
• Du är engagerad och driver mot uppsatta mål.
• Du är stresstålig genom att kunna utföra produktivt arbete i situationer och i en miljö där arbetstakten varierar kraftigt.
• Du skall kunna handla och snabbt fatta beslut som möter kundens behov för att få kunden att vilja fortsätta vara kund hos Telia.
• Att ge bästa servicen är något som du ser som en självklarhet.
• Du har förmåga att genomföra svåra säljsamtal ofta med tekniska inslag på såväl svenska som engelska.
• Affärsmannaskap
• Förmåga att skapa resultat
• Förmåga att samarbeta
Din kompetens och erfarenhet
• Högskoleutbildning om minst 120 poäng
• Minst 1-3 års relevant erfarenhet
• Kunskap i Office-paketet
• Förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska
• Säljutbildning, säljerfarenhet eller tidigare supporterfarenhet är meriterande
Arbetstider
Arbetstid vardagar kl 08.00 - 17.00
Placering
Sundsvall
Intresserad?
Om du vill veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Magnus Svahn 060-631 99 14.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattning08.00-17.00
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMagnus Svahn, +46 6-063 199 14, +46 70-655 89 14
FöretagTeliaSonera Broadband Services Sweden
AdressTeliaSonera Broadband Services Sweden
10663 Stockholm
Jobbnummer 1198110
Observera att sista ansökningsdag har passerat.