Innesälj & Planering
S&W Meetings Events AB / Säljarjobb / Lidingö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Lidingö,
Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos S&W Meetings Events AB i Lidingö Vi växer! Bli vår nya kollega på Innesälj & Planering.
Hur ser din drömarbetsplats ut? En vacker och inspirerande plats nära stan men ännu närmare naturen, där du och dina kollegor samarbetar, når mål och har kul tillsammans? En plats där eget initiativ värderas, där ledningen är generös och satsar på hållbarhet, utbildning och personalvård? En plats med schyssta arbetstider, grymt god mat och gratis tillgång till gym och andra förmåner i mötesbranschen? Då har du hittat rätt hos oss på Skogshem & Wijk - en plats skapad för möten!
Fler och fler vill mötas och är du rätt person, finns det plats för ännu en driven, social och målinriktad ny arbetskamrat till vårt underbara sälj- och planeringsteam!
Som medarbetare på innesälj & planering hos oss tar du emot förfrågningar, ringer kunderna och ser vilka behov de har. Du tar emot dem på visningar, möter dem på mässor och är snabb, effektiv och noggrann när du skriver dina offerter. Nästa självklara steg för dig är att du lyfter luren och gör uppföljning som leder till att kunderna bokar sina arrangemang hos oss. Du är ansvarstagande, strukturerad och lösningsorienterad och gillar att bygga relationer. Du är proaktiv och håller kontakt med dina kunder. Det bästa du vet är när du får dina kunder att bli stammisar hos oss. Projektledning är nästa fas i arbetet. Du sätter detaljerna tillsammans med kunden och ser till att allt rullar på som det ska när kunden väl är gäst hos oss.
För att trivas hos oss är du proaktiv och glad med en positiv livsinställning. Vi söker dig som är opretentiös, utstrålar energi, har framåtanda, älskar att sälja och få avslut. Du gillar att göra affärer, har lätt för att prioritera och samarbeta och du är inte rädd för att ta i och ge det där lilla extra för att nå dina mål. Har du tidigare jobbat i en liknade tjänst i besöksnäringen och har jobbat med tex. HotSoft och Upsales eller annat CRM system, är det en stor fördel. Att jobba obehindrad i MS Office och att vara noggrann är en självklarhet för dig.
Hos oss på innesälj & planeringsavdelningarna arbetar vi främst 8-16 eller 9-17 måndag till fredag. Ibland kan det ske att en mässa eller liknande kräver viss insats på enstaka kvällar eller i helgen, men det är sällan fallet. Vi jobbar främst med konferenser, möten och events, men även med fester, bröllop och minnesstunder. Vi har kollektivavtal och erbjuder fast månadslön. Det finns kollektivtrafik ut till oss, men det är en fördel att ha körkort och tillgång till bil.
Sugen på att jobba hos oss? Skicka då en intresseanmälan till
personal@skogshem-wijk.com och ange varför vi ska välja just DIG.
Vi hoppas att vi hörs och ses snart!
Gerlinde Anderberg, försäljnings- och marknadschef
Cecilia Aldor, hotellchef
För mer information om din blivande arbetsplats och dina jobbarkompisar:
https://skogshem-wijk.com/https://skogshem-wijk.com/om-oss/medarbetare/https://skogshem-wijk.com/om-oss/fotogalleri/Publiceringsdatum2022-07-02Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-01
AdressS&W Meetings Events AB
Hustegavägen 1
18124 Lidingö
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Innesälj/Bokning".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare S&W Meetings Events AB (org.nr 556206-8022),
http://www.skogshem-wijk.com/ Hustegavägen 1 (
visa karta)
181 24 LIDINGÖ
Ansökan E-post:
personal@skogshem-wijk.com Kontakt Sälj- & Marknadschef
Gerlinde Anderberg
personal@skogshem-wijk.com 08-731 42 47 Jobbnummer 6794578
Observera att sista ansökningsdag har passerat.