Innesälj/Kundsupport till HomeMaid

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av kundbemötande och försäljning? Drivs du av att leverera snabb och härlig service? HomeMaid AB, företaget med högt i tak, engagemang och familjär känsla, fortsätter expandera och söker en kollega till sin regionala kundsupport med placering i Göteborg!

Om HomeMaid
Företaget har sedan 1997 hjälpt tusentals familjer med veckostädning, hushållsnära tjänster och annan städhjälp, så att de får tid till det som är viktigt på riktigt. Rent magiskt, faktiskt! Företaget finns idag representerat på 18 orter och erbjuder hemservicetjänster till privatpersoner och företag.

Publiceringsdatum
2021-06-09

Om tjänsten
Som innesäljare/kundsupport innebär dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ge kunderna bästa tänkbara service. Du svarar på mail och telefon, där kunder inkommer med förfrågningar av HomeMaids tjänster. Du skapar och skickar offerter, svarar på frågor och supporterar kontoren runt om i regionen. Ibland kan jobbet innebära att åka ut på kundbesök för att hitta rätt tjänst för just den kunden, både gällande privatpersoner och företag. Tjänsten innebär också att följa upp de förfrågningar som kommer in genom att aktivt ta kontakt med kunder.

Du utgår från vårt kontor i Olskroken men det kan komma dagar där du behövs på plats på vårt kontor i Kungsbacka eller Borås. Tjänsten är på heltid där majoriteten av timmarna är förlagda på vardagar och dagtid, mellan 9-18. Arbetet kan på sikt också innebära ett par timmars jobb på helger, ca en helg/månaden. Du som söker bör därför ha möjlighet att jobba oregelbundna tider, och tycka om att ibland jobba helg och därmed få en ledig dag mitt i veckan. Du kommer att välkomnas till ett härligt team!

Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har vana av att arbeta i affärssystem och är allmänt flink i fingrarna när det gäller datorer och system. Du brinner för god service och försäljning och känner igen dig som en person som triggas av att telefonen ringer och att det plingar i mailen, stundtals i ett högt tempo. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är strukturerad, effektiv och har en god förmåga att ha parallella arbetsuppgifter igång samtidigt. Då arbetet också innebär uppsökande kundkontakt tror vi att du som söker är utåtriktad och social. Du drivs av att överträffa kunders förväntningar och att bidra till att HomeMaid får fler nöjda kunder!

Om anställningen
HomeMaid har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Du kommer att bli anställd direkt hos HomeMaid. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontakta gärna rekryterare Hanna Bonli om du har frågor, på 0736 84 77 73 eller hanna.bonli@adecco.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid/Tillsvidare

Ersättning
Fast lön/Friskvårdsbidrag

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-34895".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5800151

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: