Inköpskoordinator till Firesafe
Kraftsam Personal AB / Logistikjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kraftsam Personal AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Borås eller i
hela Sverige Firesafe är marknadsledare och totalleverantör i Norden inom brandskydd. Detta omfattar entreprenadtjänster, konsulttjänster, utbildningar och brandservicetjänster. Firesafe har ca 20 avdelningskontor i Finland, Norge, Sverige och Danmark. Huvudkontoret ligger i Oslo och totalt är det 900 anställda varav ca 250 i Sverige. Med vår värdegrund / Professionell / Kompetent / Engagerad / arbetar vi för ett tryggare och mer brandsäkert samhälle.
Om rollen
Som inköpskoordinator på Firesafe är du ansvarig för att leda och utveckla vår lagerverksamhet inklusive andra logistik- samt operativa processer nationellt. Med grunden redan lagd får du möjligheten att forma och prägla rollen genom att implementera innovativa strategier och optimala processer. Ditt övergripande ansvar innefattar att leda och utveckla vår lagerverksamhet i linje med företagets övergripande mål och riktlinjer.
Detta innefattar att optimera lagrets layout, hantera lagerflöden och säkerställa effektiva arbetsprocesser. Vi arbetar i Microsoft Dynamics 365 som kärnsystem. Det förväntas att du har gedigen erfarenhet av att arbeta med detta system och kan utnyttja dess funktioner för att effektivisera inköps- och lagerprocesser.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Lageranalyser
Skapa prognoser
Support gällande logistikfrågor
Artikeladministrering inklusive prisjustering
Reklamationshantering mot leverantörer
Uppdatera och se över leveranstider/dagar till olika lager
Ändring av leveransordning av försäljningsorder där det är lagerbrist på produkt
Publiceringsdatum2023-11-23ProfilSom individ präglas du av en stark drivkraft och resultatinriktning, redo att omfamna utmaningar och aktivt bidra till förbättringar inom vår lagerverksamhet. Du har en analytisk förmåga och en unik förmåga att balansera helhetsperspektiv med detaljfokus när det gäller att optimera processer
Vi ser även att du har:
Erfarenhet av att arbeta med Microsoft Dynamics 365.
Tidigare erfarenhet inom inköp och logistik.
Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ.
Analytiskt tänkande med fokus på processoptimering.
God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med olika avdelningar inom företaget.
Så ansöker duOm du känner igen dig i ovanstående och tycker att det låter som en intressant utmaning, är du varmt välkommen att skicka in din ansökan.
I denna rekrytering samarbetar vi med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på -
soran.barzanji@kraftsam.se Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kraftsam Personal AB (org.nr 559121-6204)
Jobbnummer 8284087
Observera att sista ansökningsdag har passerat.