Inköpsassistent till Scania i Södertälje
Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Är du redo för nästa utmaning? Tycker du om administration samt har ett intresse för inköp? Är du van att arbeta strukturerat och brinner för att ge bästa tänkbara service? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!
Publiceringsdatum2017-04-26Om tjänstenSom Inköpsassistent kommer du att arbeta löpande med inköpsrelaterade arbetsuppgifter och fungera som spindeln i nätet. Du kommer stötta och avlasta inköparna genom att vara gruppens administrativa stöd med bland annat uppföljningar, fakturahantering, beställningar av olika slag, administration av avtal, uppdatering av databaser, utskick och bokningar av resor.
Om dig
Vi söker dig som har lätt för att samarbeta, är serviceinriktad och har en positiv inställning till nya utmaningar. Som person bör du vara strukturerad, självständig, noggrann och gilla ett högt tempo. Du får en central sammanhållande roll och du bidrar aktivt till medarbetarnas trivsel. I ditt dagliga arbete kommer du att använda Microsoft Office-paketet och då framförallt Excel och Word. Du kommer även att arbeta i andra interna datasystem så god datavana är viktigt.
Du skall kunna formulera dig obehindrat i både tal och skrift, såväl på svenska som på engelska då en stor del av kommunikationen både internt och externt sker på engelska.
Viktigt för tjänsten är:
• Intresse för inköp
• God administrationsvana
• God kommunikationsförmåga
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som Inköpsassistent är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Uppdragsperiod är till och med sista september med chans till förlängning. Placering är i Södertälje.
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Peder Andersson på
peder.andersson@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeder Andersson
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE
KontorsadressStorgatan 1
Jobbnummer 3461933
Observera att sista ansökningsdag har passerat.