Inköpsassistent/kontorsbiträde
Backup Office AB / Kontorsjobb / Tyresö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Tyresö,
Lidingö,
Värmdö,
Huddinge,
Stockholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Backup Office AB i Tyresö,
Stockholm,
Täby,
Nynäshamn,
Haninge eller i
hela Sverige Backup Office AB arbetar bland annat med rekrytering samt uthyrning av personal. Just nu söker vi för kunds räkning en driven Inköpsassistent till ett företag beläget i Tyresö. Uppdraget avser hyrköp, dvs initialt inhyrning i tre månader. Därefter, om allt löper väl, tillsvidareanställning hos kund.
Vi söker dig som har erfarenhet från Inköpsrutiner samt en del ekonomiassistentuppgifter, främst leverantörsreskontran. God datavana, har du dessutom erfarenhet från affärssystemet Navision är det ett plus i kanten. Glad och positiv, trevlig telefonröst och vana från att arbeta på ett mindre företag där alla hjälps åt är några egenskaper vi söker. Start omgående.
På grund av hög belastning kan vi endast ta emot skriftliga ansökningar, helst e-post. Märk ansökan INKÖP.
Goda referenser erfordras.
Publiceringsdatum2012-01-12Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
Kunden tillämpar 37timmarsvecka
ErsättningFast lön
Under hyrtiden tillämpas timlön, därefter månadslön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: INKÖP
Ansökan kan skickas till e-postadress:
patric@backupoffice.seKontaktPatric Blomberg, Ekonomichef,
patric@backupoffice.seFöretagBackup Office AB
AdressBackup Office AB
Slakthusplan 3 2tr
12162 JOHANNESHOV
KontorsadressSlakthusplan 3
Johanneshov
KontaktuppgifterE-postadress:
patric@backupoffice.se Jobbnummer 1127199
Observera att sista ansökningsdag har passerat.