Inköpsassistent
Pro Hold i Uddevalla AB / Kontorsjobb / Uddevalla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Pro Hold i Uddevalla AB i Uddevalla Pro Hold AB är ett företag vars affärside är att förädla de koncept och varumärken vi har samt utveckla nya .Vi är idag främst verksamma i textilbranschen inom två olika områden. Trading där man producerar till varumärkesleverantörer samt som grossist där man lagerför sitt eget sortiment. Vi är idag 6 anställda och vi har kontor i både Uddevalla, Dhaka och Shanghai.
Vi söker nu en inköpsassistent som skall vara länken gällande information och kommunikation mellan våra leverantörer och våra dotterbolag. Våra leverantörer finns främst i Asien.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att sammanställa information gällande våra inköpsorder, bevaka leveranser, dokumenthantering och kommunicera denna internt.
Publiceringsdatum2008-03-25KvalifikationerVi söker dig:
• Som har goda kunskaper i engelska, både tal och skrift
• Som helst har erfarenhet ifrån serviceyrke
• Som behärskar det svenska språket i tal och skrift
• Som gärna har erfarenhet ifrån leveransbevakning
• Som har god IT vana
• Som gärna har viss ekonomisk utbildning
Som person är du:
• Ordningsam
• Serviceinriktad
• Lyhörd
• Självgående
• Positiv och flexibel
Då vi har svårt att svara på frågor via telefon tar vi enbart mot ansökningar via mail.
KörkortskravB
Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
Tills vidare 100%, provanställning tillämpas
ErsättningFast lön
Fast lön enligt överenskommelse
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
micke@prohold.seKontaktMichael Åsenfors, Ekonomiansvarig, 0706-446627,
micke@prohold.seFöretagPro Hold i Uddevalla AB
AdressPro Hold i Uddevalla AB
Dalhemsvägen 2
45155 UDDEVALLA
KontorsadressDalhemsvägen 2
UDDEVALLA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0706-446627
E-postadress:
micke@prohold.se Jobbnummer 172037
Observera att sista ansökningsdag har passerat.