Inköpare till Internationellt bolag

Framtiden i Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du i början av din karriär som inköpare och söker en spännande tjänst där du med egen insats kan bidra till samhällsnytta?
Då kan denna tjänst vara något för dig, sök omgående!

Publiceringsdatum
2019-10-30

Arbetsuppgifter
Som inköpare av premieprodukter kommer du arbeta med hela inköpsprocessen. Du kommer att ha kontakt med ca 10-15 leverantörer och hantera inköp utav 50-tal produkter. Vidare ansvarar du för att övervaka leveransprocessen så att den går rätt till och att produkterna levereras i tid.

Du kommer till exempel att:

• Sköta inköpsprocessen utav premieprodukter
• Föra kalkyler och matcha budget
• Arbeta med kampanjer
• För in orderdata i system
• Följa leveransprocesser
• Förhandla med företagets leverantörer

Om företaget
Företaget är en del av Bonnierkoncernen där försäljning av premieprodukter utgör en del av verksamheten. Företaget har ett nära samarbete med en världsnaturfond där de avsätter ungefär 5 miljoner kronor per år för att rädda djur och natur. Mer information om företaget ges vid ett intervjutillfälle!

Profil
Skallkrav
Utbildning: Högskoleutbildning inom Inköp
Språk: Svenska & Engelska i tal och skrift

Övriga kompetenser
B-Körkort

Dina personliga egenskaper
Tjänsten passar dig som inte hämmas för att förhandla, du har auktoritet och en god samarbetsförmåga. Som person har du ett stort eget driv och vill utvecklas inom bolaget. Du arbetar strukturerat och tar ett stort ansvar för arbetet.

Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Start: Oktober eller enligt överenskommelse
Placering: Stockholm
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstider: Vardagar 08.00-17.00
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Framtiden i Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "20936".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Framtiden AB

Jobbnummer
4895243

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: