Inköpare Inom It Sökes Till Konsultbyrå
Office Management bemanning och rekrytering / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management bemanning och rekrytering i Stockholm,
Täby eller i
hela Sverige Vill du få möjlighet att arbeta i varierande miljöer, inom olika branscher och organisationer? Har du tidigare erfarenhet ifrån Inköp inom IT och är redo att ta nästa steg i karriären?
Vår kund är en konsultbyrå som arbetar för att förstärka och komplettera deras kunders/uppdragsgivares organisation genom unika specialistkunskaper. Kunden förser deras uppdragsgivare med konsulter, vidareutbildning samt IT- och helhetslösningar.
Via vår kund arbetar du som konsult ute hos deras uppdragsgivare i varierande uppdrag inom just inköp av IT.
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Som inköpare av IT kommer du arbete under eget ansvar och självständigt driva arbetet med att förhandla, upprätthålla och underhålla avtal mot IT-leverantörer. Du kommer även att ansvara för uppföljning av leverantörernas prestationer.
Dina främsta arbetsuppgifter och ansvarsområden är att:
• aktivt arbeta lokalt och globalt med att finna alternativa och optimala sourcingmöjligheter
• Förhandla, upprätta och underhålla avtal med befintliga och nya leverantörer
• Identifiera och driva förbättringsprojekt
• Säkerställa att leverantörsbasen optimeras
• Upprätta inköpsstrategier
Tjänsten, som är på heltid, under kontorstider, är baserad i Stockholm och du kommer utgå ifrån uppdragsgivarens kontor. Du kommer inledningsvis vara anställd av Office Management, men för rätt person finns möjlighet till övertag till vår kund.
KRAV PÅ PERSON
Vi ser att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av inköp av IT. Vidare är det starkt meriterande om du har någon specifik branscherfarenhet.
Du har studerat en eftergymnasial utbildning, meriterande med teknisk eller ekonomisk inriktning.
Vi ser att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som i skrift.
Att arbeta i en roll som konsult ställer krav på lyhördhet, samarbete samt anpassnings- och leveransförmåga. Du behöver därför ha förmågan att snabbt sätta dig in i arbetet och se vad som behöver göras, samtidigt som du är flexibel och har ett konsultativt förhållningssätt. Du har god social kompetens och är serviceminded.
ÖVRIGT
Start:Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats:Stockholm
Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-05-23ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Lodin
maria.lodin@officemanagement.se +460000000
FöretagOffice Management bemanning och rekrytering
AdressOffice Management bemanning och rekrytering
Skalholtsgatan 6
16440 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6, Kista
Jobbnummer 4813187
Observera att sista ansökningsdag har passerat.