Inköpare Inom It Sökes Till Konsultbyrå

Office Management bemanning och rekrytering / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management bemanning och rekrytering i Stockholm, Täby eller i hela Sverige

Vill du få möjlighet att arbeta i varierande miljöer, inom olika branscher och organisationer? Har du tidigare erfarenhet ifrån Inköp inom IT och är redo att ta nästa steg i karriären?

Vår kund är en konsultbyrå som arbetar för att förstärka och komplettera deras kunders/uppdragsgivares organisation genom unika specialistkunskaper. Kunden förser deras uppdragsgivare med konsulter, vidareutbildning samt IT- och helhetslösningar.

Via vår kund arbetar du som konsult ute hos deras uppdragsgivare i varierande uppdrag inom just inköp av IT.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Som inköpare av IT kommer du arbete under eget ansvar och självständigt driva arbetet med att förhandla, upprätthålla och underhålla avtal mot IT-leverantörer. Du kommer även att ansvara för uppföljning av leverantörernas prestationer.

Dina främsta arbetsuppgifter och ansvarsområden är att:

• aktivt arbeta lokalt och globalt med att finna alternativa och optimala sourcingmöjligheter

• Förhandla, upprätta och underhålla avtal med befintliga och nya leverantörer

• Identifiera och driva förbättringsprojekt

• Säkerställa att leverantörsbasen optimeras

• Upprätta inköpsstrategier

Tjänsten, som är på heltid, under kontorstider, är baserad i Stockholm och du kommer utgå ifrån uppdragsgivarens kontor. Du kommer inledningsvis vara anställd av Office Management, men för rätt person finns möjlighet till övertag till vår kund.

KRAV PÅ PERSON

Vi ser att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av inköp av IT. Vidare är det starkt meriterande om du har någon specifik branscherfarenhet.

Du har studerat en eftergymnasial utbildning, meriterande med teknisk eller ekonomisk inriktning.

Vi ser att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som i skrift.

Att arbeta i en roll som konsult ställer krav på lyhördhet, samarbete samt anpassnings- och leveransförmåga. Du behöver därför ha förmågan att snabbt sätta dig in i arbetet och se vad som behöver göras, samtidigt som du är flexibel och har ett konsultativt förhållningssätt. Du har god social kompetens och är serviceminded.

ÖVRIGT

Start:Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: Kontorstider

Plats:Stockholm

Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-05-23

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Lodin maria.lodin@officemanagement.se +460000000

Företag
Office Management bemanning och rekrytering

Adress
Office Management bemanning och rekrytering
Skalholtsgatan 6
16440 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6, Kista

Jobbnummer
4813187

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management bemanning och rekrytering

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management bemanning och rekrytering: