Inköpare/Administratör
Mälaröjobb / Inköpar- och marknadsjobb / Ekerö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Ekerö,
Botkyrka,
Salem,
Södertälje,
Huddinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mälaröjobb i Ekerö,
Sundbyberg,
Stockholm,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Vi söker dig som har en god förmåga att själv driva projekt, som uppskattar utmaningen att själv skapa rutiner för en ny avdelning samt har ett intresse för hållbarhetsfrågor. Du skall trivas med att arbeta i ett mindre bolag och ha erfarenhet eller utbildning inom inköp. God datavana samt goda kunskaper i svenska är en förutsättning. B-körkort är meriterande.
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består av två delar, dels en inköpsfunktion och dels en administrativ roll. Din främsta arbetsuppgift är att arbeta strategiskt med inköp. Tjänsten är ny hos oss och inledningsvis behöver det skapas rutiner och strukturerar upp inköpsfunktionen. Du kommer att få se över och upphandla ramavtal med våra största leverantörer så att alla medarbetare smidigt kan beställa det de behöver. Den andra delen innefattar kundservice, ta emot i huvudsak mail och samtal men även kundbesök. Vi tror att du arbetat som inköpare i ca 1-2 år eller har annan relevant bakgrund.
Om oss
Mälarö Städservice är ett familjeägt bolag som varit verksamma i städbranschen sedan 1985, med uppdrag i hela storStockholm. Sedan 2010 driver vi även hemtjänst under namnet Mälarö Omsorg i Ekerö Kommun. I dagsläget är vi ca 120 medarbetare, varav ca 12 på kontoret. Vi har kontor både i Ekerö centrum samt i Bromma. Mälarö Städservice är en rökfri arbetsplats. Vi har kollektivavtal.
Ansök genom att registrera ditt CV.
Varaktighet, arbetstid
Kontorstider Heltid, Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-02-06Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaja Unander
FöretagMälaröjobb
AdressMälaröjobb
Bryggavägen 5
17831 Ekerö
KontorsadressBryggavägen 5
Jobbnummer 3948534
Observera att sista ansökningsdag har passerat.