Inköpare
Experis Finance Huvudkontor / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Västerås,
Eskilstuna,
Enköping,
Köping,
Sala eller i
hela Sverige Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Publiceringsdatum2014-05-08Dina arbetsuppgifterExperis söker efter en inköpare för uppdrag hos kund i Västerås med start snarast.
Arbetsuppgifterna kommer bestå av inköpsarbete avseende upphandling av tjänster/konsulter avseende förfrågningar, beställningar och fakturering i enlighet med kundens instruktioner och avtal. Du kommer att hantera utskick av förfrågningar, skapa beställningar avseende indirekt material med fokus på tjänster/konsulttjänster samt internt serva och stödja uppdragsgivare i processen från förfrågan till fakturering. Vidare kommer du att ha leverantörskontakter i samband med förfrågningar, fakturor och viss förekomst av enklare förhandlingar. Du kommer att ha ett nära samarbete med ansvarig strategisk inköpare.
Vem är du?
Vi tror att du har en relevant högskoleutbildning inom ekonomi alternativt motsvarande relevant utbildning
alternativt gymnasieutbildning med ett antal års erfarenhet inom inköp/andra kvalificerade administrativa uppgifter
Vidare tror vi att du har erfarenhet av tidigare administrativt krävande arbetsuppgifter inom inköp eller närliggande område. Du har god datavana och är en erfaren användare av Windows Officepaket (outlook, word, excel)
Kunskaper i SAP är önskvärt men inte nödvändigt. Din analytiska och administrativa förmåga är god. Det är även viktigt att du är säkerhetsmedveten och noggrann och kan följa instruktioner muntligt och skriftligt.
Din skriftliga engelska förmåga är god.
Vad kan vi erbjuda dig?
Experis står för experience och expertise!
Hos oss får du som konsult utveckling genom spännande uppdrag på marknadens hetaste företag, personlig och yrkesmässig utveckling genom mentorskap mellan juniora och seniora konsulter samt möjlighet att bygga ditt professionella nätverk med personer inom din yrkeskategori via våra interna konsultnätverk.
Med 1600 konsulter och 6500 genomförda rekryteringar bara det senaste året är Experis Sveriges största konsult- och rekryteringsföretag inom segmentet chef och specialist. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag, avtal gällande hushållsnära tjänster och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför skulle vi vilja att du skickar in din ansökan så fort som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.
Ansvarig för tillsättningen är konsultchef Maria Örnsberg; 021-151210.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattning100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Örnsberg 021-151210
FöretagExperis Finance Huvudkontor
AdressExperis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 1866989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.