Inköp & administrationsansvarig

Balansekonomi Svenska AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Balansekonomi Svenska AB i Stockholm

Vi söker en Inköp- & administrationssansvarig

Som ett led i Balansekonomis utveckling och expansion söker vi nu en Inköp- & administrationsansvarig till vårt kontor i Stockholm. Välkommen att bygga framtiden med oss.
Hos oss får du ett spännande, intressant och roligt jobb, eftersom vi är engagerade och har arbetsuppgifter som varierar. Du kommer att få jobba med ett snabbväxande företag med inspirerande och engagerade medarbetare och få göra skillnad för andra människor. På riktigt.

Publiceringsdatum
2015-10-08

Om tjänsten
Som inköp- och administrationsansvarig kommer du att ansvara för inköp till organisationen i såväl stort som smått. En stor del av tjänsten är att ansvara för att proaktivt med lång framförhållning säkerställa lokaler till alla våra event och utbildningar över landet vilket inkluderar bl.a. förhandling, bokning, avtalsskrivning och utvärdering. I tjänsten ligger även ansvaret att hantera administrationen kring våra event och utbildningar med uppdatering av information i vårt CRM system samt på vår hemsida. Du ansvarar även för våra interna konferens- o resebokningar samt inköp som göras till vårt kontor i Stockholm.
I samråd med andra ansvarar du för vidareutveckling av rutinerna för inköp och administration i Balansekonomi med utgångspunkt från de mål och riktlinjer som sätts upp av ledning. Du kommer i din roll att arbeta nära Event- & Kundchefen och rapportera till den samma.

Profil
Vi söker dig som har en för jobbet relevant erfarenhet samt har arbetat med inköp och administration i en mindre organisation. Du är en social och utåtriktad person som trivs med att arbeta i en miljö med korta beslutsvägar och snabbt tempo. Du är proaktiv, prestigelös, driftig och ansvarsfull. Du är initiativrik, duktig på att prioritera samt arbetar strukturerat. Vidare trivs du med att arbeta både i team och självständigt och är lyhörd, lösningsorienterad och tydlig.
Informationsteknik och språkkunskaper är nödvändiga meriter och du måste ha en förmåga att arbeta både långsiktigt och operativt. Du är självgående och har tidigare erfarenheter av att bygga upp långsiktiga rutiner.

Om du ska trivas hos oss
• behöver du kunna lyfta blicken, se helheten och tänka långsiktigt. Du måste gilla ett öppet klimat, vara nyfiken och bra på att förhandla, skapa struktur och bygga relationer. Eftersom ingen dag är den andra lik, måste du gilla variation och ha det där lilla extra engagemanget som du kan plocka fram när det behövs. Vi vill att du tar ansvar, behandlar alla på ett bra sätt och har respekt för våra olikheter. Vi kommer i den här rekryteringen lägga stort värde på personlig lämplighet.

Du måste ha
Erfarenhet av inköp i stort och smått
Erfarenhet av prisförhandling och avtalsskrivning
Erfarenhet av att leda, genomföra och följa upp projekt
Förmåga att hantera administration på ett strukturerat sätt från många avdelningar
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Förmågan att styra och ta ansvar för din egen tid och arbetsuppgifter
Det är meriterande om du också har
Erfarenhet att bygga långsiktiga rutiner
Arbetat i en liten organisation
Dokumenterade affärsmässiga framgångar
Erfarenhet av avtalsförhandlingar
Vi tror att du:
Kan samarbeta, är möjlighetsorienterad och kan bidra till en positiv utveckling till gruppen
Gillar ordning och reda och är strukturerad
Är strukturerad, initiativrik och driven
Trivs med att vara spindeln i nätet på ett kontor
Är en problemlösare
Vill du veta mer?
Anställningen omfattar heltid och är med placering på vårt kontor

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Anställningen omfattar heltid och är med placering på vårt kontor i Stockholm.
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@balansekonomi.se

Kontakt
Lennart Göthe, Vd 08-555 16 216 (Direktnummer) 0731-820 777 lennart@balansekonomi.se

Företag
Balansekonomi Svenska AB

Adress
Balansekonomi Svenska AB
Gävlegatan 18 C
11330 Stockholm

Kontorsadress
Gävlegatan 18 C
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-56616220

Jobbnummer
2471164

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Balansekonomi Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Balansekonomi Svenska AB: