Inkasso/Fakturaköps Handläggare
Eurocredit AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
2015-10-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inkasso/Fakturaköps Handläggare" (publicerad 2015-12-07) ⬅️
Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eurocredit AB i Stockholm,
Gävle,
Ludvika,
Borlänge,
Falun eller i
hela Sverige Engagerad och rutinerad Administratör
Är du en rutinerad och prestigelös administratör med stort driv? Trivs du med att ha arbetsuppgifter som sträcker sig över flera av företaget produkter och som kräver kunskap i olika affärssystem? Är du orädd för att ta egna initiativ och fatta egna beslut?
Om du svarar ja på ovanstående frågor, så finns det en tjänst hos oss på Eurocredit som passar för dig och som du borde söka.
EUROCREDIT AB bildades 1988 och har därmed hunnit få lång erfarenhet av inkasso, kreditupplysningar, fakturaköp och fakturaservice. Vi har en unik möjlighet att erbjuda behovsanpassade helhetslösningar för företag i alla storlekar. Vårt huvudkontor finns i Stockholm men vi finns även representerade i Finland där kontoret är centralt beläget i Helsingfors.
Just nu söker vi en rutinerad administratör till vår back- och frontoffice avdelning. Avdelningen hanterar all administration och kundkontakt kring inkasso, fakturaköp, fakturaservice och kreditupplysningar.
Som handläggare på denna avdelning är målet att man ska kunna administrera minst två av produkterna men också ha baskunskaper i de övriga.
Vi söker dig som:
• Idag arbetar som administratör där din tjänst, förutom själva administrationen, innehåller ett stort mått av kundkontakter via telefon och e-mail.
• Alltid sätter kunden i fokus och därför utför ditt arbete på sådant sätt att kunden aldrig vill lämna oss.
• Tidvis kan ha mycket att göra utan att tappa kontroll, struktur och kvalitet.
• Aktivt och regelbundet kommer med förslag på förbättringar i system och arbetssätt som gör att du bidrar till både företagets, teamets och din egen utveckling och förtjänst.
• Är intresserad av IT.
Publiceringsdatum2015-10-09Kvalifikationer• Grundläggande ekonomikunskaper.
• Du ska kunna läsa och tolka en kreditupplysning.
• Goda kunskaper i Office-paketet.
• Meriterande om du jobbat inom inkasso och/eller factoringbranschen men inget krav.
• Meriterande om du kan hantera Photoshop, Indesign och Wordpress.
Välkommen med din ansökan till
rekrytering@euro.se senast den 8 november. Intervjuer sker fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före detta datum.
Så ansöker duVi tar emot ansökan via epost:
rekrytering@euro.seVill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Ramona Ekedahl, (operativ chef Eurocredit AB)
FöretagEurocredit AB
Box 14144
16714
Bromma
Telefonnummer: 08-57930500
E-postadress:
rekrytering@euro.seMer information på
http://www.euro.seKontorsadressGustavslundsvägen 137
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duUrval sker löpande så vänta inte med att sända in din ansökan då tjänsten kan tillsättas tidigare
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@euro.seFöretagEurocredit AB
AdressEurocredit AB
Box 14144
16714 Bromma
KontorsadressGustavslundsvägen 137
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-57930500
E-postadress:
rekrytering@euro.se Jobbnummer 2471866
Observera att sista ansökningsdag har passerat.