Inhouse söker Koordinator/Assistent

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Inhouse AB

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Koordinator och Assistent på Inhouse kommer du att ansvara för att ta hand om kontoret, sköta administration samt koordinera de utbildningar som Inhouse dotterbolag Inhouse Academy tillhandahåller.

Du är ansvarig för att välkomna besökare till Inhouse och svara i telefon. Du bistår med administrativ hjälp till Inhouse Coacher, Rekryteringskonsulter och ledningsgrupp. Den administrativa supporten består bland annat av registrering av nyinkomna deltagare i Inhouse coachprogram, framtagande av underlag inför coachsamtalen samt rapportskrivning och framtagning av utvärderingsmaterial. Vidare hjälper du till med kvittoredovisning och bokning av resor. I rollen ingår även att gå ärenden, beställa frukt och blommor samt göra diverse inköp till kontoret. Du ansvarar även för post och bud.

Vidare är du ansvarig för att boka lokaler för utbildningar, se till att inbjudningar går ut samt samlar in anmälningar. Du drar ut deltagarlistor ur systemet samt gör namnbrickor inför träningar. Inför alla träningstillfällen ser du till att det finns material för deltagarna samt tar ut rapporter/utvärderingar efter träningstillfället. Under hela utbildningsprogrammet har du kontakt med våra kunder. Du har koll på inkommande supportmail och svarar i telefon.

Din profil / Your profile
För att lyckas i rollen krävs att du är en utpräglad serviceperson som tycker om att vara spindeln i nätet. Som person är du positiv, glad och entusiastisk. Vidare är du professionell, tar egna initiativ, är stresstålig samt noggrann och ansvarstagande.

Du är representativ och kommunicerar lätt med såväl gäster som medarbetare och kunder. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och ska vara en person som alltid ligger steget före alla andra.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start i oktober/november.

Glöm inte bort att motivera varför just du passar för tjänsten. Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

Publiceringsdatum
2012-10-10

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-24
Ange följande referens när du ansöker: 509
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maja Julin, maja.julin@inhouse.se
Maria Bergholtz, maria.bergholtz@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Jobbnummer
1362169

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: