Incident Manager till Advania
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-04-17Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med på 6 månader goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Advania har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Advania en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetAdvania gör det enkelt att växa med IT och erbjuder kundunika IT-lösningar med mätbara resultat till företag, offentlig verksamhet och myndigheter i hela Sverige. De är en helhetsleverantör som erbjuder kompletta IT-lösningar, skräddarsydda efter varje unikt kundbehov. Advania Sverige är en del av Advaniakoncernen som också finns positionerade i Norge, Island, Finland, Danmark och UK. De för samman människor, bygger bättre skolor, utvecklar morgondagens resande och får företag att växa snabbare. Advania skapar mervärde för sina kunder genom professionalism, kompetens och partnerskap. Deras uppdrag är att hjälpa kunder att arbeta smart, och med hjälp av genomtänkta IT-lösningar, förenkla deras vardag.
Dina arbetsuppgifterI Cloud Platform Services, en del av affärsområdet Managed Service Provider, levererar Advania managerade infrastrukturtjänster till sina kunder. I tillägg till infrastruktur-leveransen har dem ett antal avgörande stödfunktioner som säkerställer säkerhet, kontinuitet och kvalitet i leveransen. Critical Incident Management (CIM) är i allra högsta grad en av dessa! Rollen som Critical Incident Manager innebär att du ansvarar för att aktivt leda incidentarbetet och driva taskforce med tekniska specialister i ditt team. Du har i rollen kontinuerlig kontakt med kunder, partners och tredjepart. Du arbetar vidare med att kontinuerligt optimera och utveckla incidentprocesser tillsammans med både ditt team och Advanias kunder. Som Critical Incident Manager på Advania har du en nyckelroll i ett företag som tror på förändring och ständig utveckling vilket ger dig goda förutsättningar att i rollen delta i Advanias förbättringsarbete.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• 5 års erfarenhet av IT-drift
• Goda kunskaper inom ITIL-processerna
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Bakgrund inom incident eller problem management är meriterande
I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Du tycker om att samarbeta, att lyssna på vad andra har att säga och du tycker att resultatet blir som bäst när ni jobbar tillsammans. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. Du sätter alltid kunden i fokus och lägger ner tid på att skapa god kontakt med dem. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet bli bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. När det under tidsperioder blir stressigt har du förmågan att behålla lugnet och fortsätta arbeta strukturerat. Vidare tar du tar alltid stort ansvar för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar metodiskt. I arbetet är du en person som blir motiverad av problemlösning och tycker det är roligt att fördjupa dig i komplexa problem. Avslutningsvis är du en person som får energi av att leda och motivera andra så att ni tillsammans kan nå gemensamma mål. För dig kommer det naturligt att stötta och motivera dina medarbetare för att komma framåt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sebastian Gille-Johnson
sebastian.gille-johnson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7666652
Observera att sista ansökningsdag har passerat.