Incident Manager / Problem Manager / IT-Koordinator

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-01-07

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på TietoEVRY i Stockholm med goda möjligheter till överrekrytering på sikt. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det finns god möjlighet att TietoEVRY har möjlighet att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och TietoEVRY en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
TietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.


Dina arbetsuppgifter
Som Incident Manager på TietoEVRY har du ett nära samarbete med Problem Management för att definiera problemkandidater som upptäcks i leveransen. Som Incident Manager kommer du att arbeta tätt med 1:a, 2:a, 3:e linjens supportteam och kundteam för att lösa prio 1 och 2-incidenter. Du kommer även att aktivt arbeta med analys av incidentflödet och följa upp med korrigerande åtgärder utifrån vardaglig incidenthantering samt djupare månadsanalyser av incidentkategorier, samt säkerställa att KPI:er för incidenthanteringen uppfylls och rapporteras. Du kommer således att ansvara för att identifiera, dokumentera och driva förbättringar av leveransen. Du kommer att ingå i ett team av fyra mycket skickliga incident managers och lära dig nya saker med och av dem.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet som Incident Manager, alternativt i liknande yrkesroll
• Förståelse av IT-lösningar inom service desk, workplace, server, databas, applikationer och nätverk.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

I denna process lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och tekniska intresse. För att trivas i rollen ser vi att du är en positiv lagspelare som är organiserad och besitter en god förmåga att strukturera ditt arbete. Då rollen innebär många interna såväl som externa kontakter är du kommunikativ och serviceinriktad. Du besitter en god problemlösningsförmåga och motiveras av att hitta alternativa lösningar på problem som du stöter på. Då rollen innebär stort ansvar med många bollar i luften ser vi att du är flexibel och trivs i en roll där du på egen hand kan driva ditt arbete framåt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Övrigt:
Utdrag ur belastningsregistret kommer att behöva göras i samband med ansökan. Vi vill att du gör en sådan beställning via länk:
https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, Incident Manager support, second line, third line, junior helpdesk, helpdesk, service desk, service desk agent, 1st line, first line support, support, supporttekniker, teknisk support, servicedesk, telefon, mejl, service, heltid, mjukvara, hårdvara, ITIL, TietoEVRY, Windows, SLA, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6231843

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: