Hyres- och fastighetsadminsitratör till HSB Nordvästra Skåne
Dreamwork / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dreamwork i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Dreamwork
Företagsingress
HSB Nordvästra Skåne vill medverka till att skapa livsrum som ger höga kvalitetsvärden, med ett ekonomiskt och socialt attraktivt boende. Det gör de genom att bygga bostäder med fokus på form, funktion, hållbarhet och stark personlighet. HSB Nordvästra Skåne talar ofta om att bostaden är en del av din personliga identitet. De är också ett fullserviceföretag inom fastighetsförvaltning med både administrativa tjänster och teknisk service och erbjuder sina tjänster till bostadsrättsföreningar och andra fastighetsägare. HSB Nordvästra Skåne har sitt huvudkontor i moderna och mycket trevliga lokaler i Ramlösa Brunnshotell i Helsingborg. Företaget är ca 60 anställda. Just nu söker de för tillsvidareanställning ytterligare en medarbetare inom administration. Läs gärna mer om företaget på
www.hsbhbg.sePubliceringsdatum2011-02-19ArbetsuppgifterDen person vi söker kommer arbeta med mycket varierande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med förvaltningsadministration och med hyres- avgiftsadministration. Tjänsten innebär mycket interna och externa kontakter, dels med företagets förvaltare, med bostadsrättsföreningarnas ordförande, olika myndigheter och de boende. Du kommer att ha ansvaret för mycket administration kring hyresavisering, kravhantering, överlåtelser och pantsättningar. Inom förvaltningsadministrationen kommer du avlasta förvaltarna med bl.a. hantering av kölistor, skriva brev och ha kundkontakter
Vem är du
Vi söker dig som har erfarenhet från administrativt arbete och det är ett stort plus om du har erfarenhet av hyresadministration. Vidare har du mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i svenska och vi ser en person med god datorvana. Du har ekonomiutbildning på gymnasienivå eller motsvarande alternativt erfarenhet av enklare bokföringsarbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetat med avgiftsadministration, kravhantering eller överlåtelse. Kanske har du arbetat inom förvaltning, fastigheter eller på en advokatbyrå sedan tidigare. Avgörande för tjänsten blir dock dina personliga egenskaper, vilka vi kommer att värdera högt. De egenskaper vi vill se hos dig är att du är serviceinriktad, har ett eget driv och en förmåga att ta egna initiativ. Då tjänsten innebär mycket telefonkontakter trivs du med det och du är duktig på att bygga relationer, är tydlig i din kommunikation och skapar förtroenden. Vidare är du organiserad, strukturerad, stresstålig och har ett glatt humör. Tillträdde för tjänsten är så snart som möjligt, men vi väntar på rätt person om du har en uppsägningstid.
Så ansöker duUrval och intervjuer kommer att ske löpande, vänta därför inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag dock senast den 16 mars. Glöm inte att uppdatera ditt CV alternativt registrera ditt CV. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré, 042-17 66 11.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-03-16
Ange följande referens när du ansöker: 1010
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMahlin Glyré,
mahlin.glyre@twb.seFöretagDreamwork
AdressDreamwork
Jobbnummer 855860
Observera att sista ansökningsdag har passerat.