Hungriga Controllers, Rolls-Royce AB i Kristinehamn
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Kristinehamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Kristinehamn,
Storfors,
Nacka,
Degerfors,
Karlskoga eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Kristinehamn,
Storfors,
Nacka,
Degerfors,
Karlskoga eller i
hela Sverige Är du civilekonom med ett par års arbetslivserfarenhet inom ekonomi som lockas av att få arbeta och utvecklas i en internationell organisation? Har du erfarenhet av att upprätta månadsbokslut, budget och prognoser och drivs av att få arbeta med analyser och utredningar? Är du dessutom "hungrig", analytisk och kommunikativ? Nu har du chansen!
Hur ser din arbetsdag ut?
Vi söker nu två controllers till Kristinehamn i Värmland. Som controller här hos oss på Rolls-Royce AB kommer du att upprätta månadsbokslut, budget och prognoser för tre olika affärsområden. Här får du också förmånen att ansvara för löpande resultatuppföljning och utföra ekonomiska analyser. I denna roll kommer du att arbeta nära verksamheten och ha många olika kontaktytor. Du rapporterar både till lokalt management samt till business controllers på respektive affärsområde. Vårt koncernspråk är engelska, vilket du kommer att tala och skriva dagligen i ditt arbete. Excel och övriga MS Office program är självklarheter för dig. Din närmaste chef är ekonomichefen som är placerad i Kristinehamn.
Vem trivs här?
Lockas du av att få arbeta i en internationell organisation? Har du ett par års erfarenhet inom området och är sugen på att utvecklas och lära dig ännu mer? Stämmer egenskaperna "hungrig", analytisk och målinriktad in på dig? Trivs du med många olika kontakter, har lätt för samarbete och är kommunikativ? Då kommer du att trivas här hos oss!
Vi söker dig som är civilekonom och har ett par års erfarenhet på området. Kanske detta är ditt andra arbete i din karriär som ekonom. Möjligtvis har du en bakgrund från revisionsbyrå och vill vidare. Självklart har du en tydlig förståelse för grunderna i redovisning och ett driv för att utveckla och förbättra processer.
För att klara av uppdraget skall du ha mycket goda kunskaper i Excel och dess användningsområden.
Vad erbjuder vi?
Du erbjuds ett mycket omväxlande arbete, med roliga utmaningar i en internationell organisation som ständigt utvecklas. Här får du chansen att bredda och vidareutveckla dina kunskaper inom ekonomiområdet.
Sök redan idag!
Låter det som ett arbete som skulle passa dig? Sök snarast då urval sker löpande, dock senast 18 oktober 2015. Glöm inte att bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du berättar om varför du söker tjänsten och varför just du är rätt person. Båda dessa dokument ska bifogas på både svenska och engelska. Välkommen!
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan.
Vid frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Marianne Pettersson, 054-771 85 44.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport, 08-598 980 10.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2015-09-29ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-18
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarianne Pettersson 054-771 85 44
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Torgatan 2
65224 KARLSTAD
KontorsadressÖstra Torgatan 2
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2453459
Observera att sista ansökningsdag har passerat.