Humana söker en Helpdeskansvarig
Humana Assistans AB / Supportteknikerjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på
www.humana.seHelpdeskansvarig
Humana söker en helpdeskansvarig med huvudsaklig placering i Örebro som är intresserad av att leda vår nya supportavdelning som kommer att serva vår organisation i allt som är IT-relaterat. Humanas IT-avdelning är just nu i en utvecklingsfas och tjänsten som helpdeskansvarig är nyinrättad.
Publiceringsdatum2015-07-30Dina arbetsuppgifterTjänsten som helpdeskansvarig innebär att du och din avdelning representerar Humanas IT-avdelning gentemot verksamhet och externa beställare. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att säkerställa så att Humanas supportprocess följs och att den fungerar och har hög kvalitet. Det innebär bland annat, att se till att ärenden hanteras på ett effektivt sätt och att vi har hög servicenivå. Du är även med och utvecklar vår nya IT-avdelning och dess arbetssätt/processer tillsammans med övrig IT- personal.
I rollen som helpdeskansvarig ingår du i IT-avdelningen ledningsgrupp och svarar direkt till Humana koncernens CIO. Eftersom tjänsten är nyinrättad så förväntas du vara med och utveckla rollen och aktivt arbeta för att förbättra arbetet inom IT- supporten. Rollen kommer att innebära ett visst personalansvar.
Tjänsten innebär regelbundna resor inom Sverige, dock oftast endast över dagen även om längre resor kan förekomma.
KvalifikationerVi ser att du har en examen från universitet/högskola eller motsvarande arbetslivserfarenhet kopplat till support/service. Vi ser gärna att du har erfarenhet av IT inom vård och omsorgs sektor. Meriterande är om du tidigare har haft personalansvar eller erfarenhet av ledarskap.
Stor vikt kommer att fästas vid dina tidigare erfarenheter och även på dina personliga egenskaper såsom självständighet i kombination med gott omdöme, god samarbetsförmåga och noggrannhet. Arbetet kräver att du är van vid att hålla ett högt tempo och att du är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakter och inge förtroende. Som person är varm och empatisk och har en positiv grundsyn och delar våra värderingar ansvar, glädje och engagemang.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra interna/externa kunder och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Vad erbjuder vi?
Humana erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde sker snarast eller enligt överenskommelse. Placeringsort Örebro.
Sista ansökningsdag är 2015-08-30
Välkommen med din ansökan!
Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
vanessa.akermo@humana.seFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Fabriksgatan 22 701 43 Örebro
70143 Örebro
KontorsadressFabriksgatan 22 701 43 Örebro
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2372386
Observera att sista ansökningsdag har passerat.