HR- operations (Sverige) - Change Lingerie
Retail Knowledge Sweden AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Malmö,
Lomma,
Vellinge,
Lund,
Kävlinge eller i
hela Sverige Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Har du erfarenhet från en operativ HR-funktion med fokus på att rekrytera de allra bästa medarbetarna? Drivs du av utveckling och resultat, och kan identifiera medarbetare som kan skapa försäljningsresultat på hög nivå? Vill du vara med på en framgångsrik resa i ett danskt ägt detaljhandelsföretag med internationell framgång? Då kan du vara vår nya ansvarig för HR-operations i Sverige. Arbetsplatsen kommer att vara på vårt huvudkontor i Farum strax norr om Köpenhamn.
Jobbet
Som HR-verksamhet kommer ditt primära ansvar att rekrytera anställda till befintliga och nyöppnade butiker i Sverige. Här har du ansvaret för hela processen, från annonsering till anställning. En del av din arbetstid kommer också vara att ge expertis till ledningen och butiker inom bland annat. Personal rätt och arbetsmiljö. Du kommer att vara en del av ett internationellt HR-team med kollegor från våra marknader i Danmark, Norge, Finland, Kanada och Tyskland och kommer att vara en viktig del av den svenska ledningsgruppen. Du måste vara inställd på en viss reseaktivitet i Sverige. Tillträdes snarast möjligt.
Dina personliga kvalifikationer
• Flytande svenska i både tal och skrift
• Du har affärsförståelse särskilt från detaljhandeln
• Du har erfarenhet av rekryteringar, gärna att använda testverktyg i rekryteringsprocessen
• Du lyckas kommunicera med både mänskliga värden och KPI: er
• Du är serviceorienterad mot dina partners
• Kompetens inom svensk arbetsrätt och gärna fackliga förhandlingar.
• Hög nivå i engelska skriftligen och tal, med många möten som bedrivs på engelska
• Du är praktiskt orienterad och inställd på ett jobb, där vardagen aldrig är den andra lik, där vi kräver 100% fokus på att våra butiker levererar en upplevelse till kunden genom de rätt medarbetare.
Dina yrkeskunskaper
Du kan komma från en HR-position i ett kommersiellt företag med fokus på KPI: er och försäljningsresultat. Alternativt kan du vara en framgångsrik butikschef i en större butik där du har arbetat aktivt med rekrytering, onboarding och andra HR-relaterade uppgifter. Du har gärna en relevant utbildningsbakgrund samt god IT-kompetens och erfarenhet av HR-system. Sist men inte minst har du goda kunskaper i engelska.
Löner och karriärer
Rätt kandidat kommer att få en superspännande position med goda utvecklingsmöjligheter i ett danskt företag med en informell ton, där det finns en kort väg från tanke till handling. Du kommer att få en lön baserad på din erfarenhet, dina kvalifikationer och dina prestationer, där du kommer att ha en nyckelroll i att fastställa företagets utveckling och resultat.
Din ansökan
Tycker du att positionen låter spännande? Skicka ditt CV och din ansökan på engelska så snart som möjligt. Om du har några frågor om positionen kan du skriva till Retail Operations Manager för Sweden Isabelle Condé på
IC@change.com. Ansökningar som skickas via mail kommer inte att beaktas.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-10-01ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRetail Knowledge Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Retail Knowledge Sweden AB (org.nr 556636-0367),
http://retailknowledge.se/ Jobbnummer 4858041
Observera att sista ansökningsdag har passerat.