HR- assistent till internationellt företag
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Brinner du för HR administration och att hjälpa andra människor? Gillar du att lära dig nya saker, är hungrig och kan jobba självständigt i en miljlö där det händer saker hela tiden? Vill du arbeta på ett stort internationellt företag i Växjö? Då har vi på Adecco de perfekta uppdragen för dig!
Om jobbet
Du kommer att arbeta på ett stort internationellt företag i Växjö och tillhöra en avdelning på 5-8 personer. Arbetsmiljön är kreativ och stöttande och du uppmuntras till att utveckla såväl företaget som dig själv. Dina arbetsuppgifter kommer vara att stötta HR- avdelningen i administrativa uppgifter. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kommer även vara:
• Insamling av data/siffror inför årsredovisning
• Att assistera vid framtidsseminarium
Om dig
Vi ser att du har några års erfarenhet av HR- administration och eventuellt en utbildning inom Personal och administration. Du har god datavana och goda kunskaper i Officepaketet. Då företaget är internationellt så känner du dig trygg i både svenska och engelska i tal och skrift. Det här är ett jobb för dig som är ordningsam, noggrann och strukturerad.
Viktigt för tjänsten är:
• Flytande engelska och svenska i både tal och skrift
• Tidigare erfarenheter inom administration alternativt tidigare erfarenhet av HR-arbete
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som HR- assistent är ett konsult uppdrag med tillsättning 9 januari. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget är fram till 30 juni 2017.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Kabbenäs på 073-684 75 25, mejl:
malin.kabbenas@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid 07:45- 16:30 170109 - 170630
Publiceringsdatum2016-12-19ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Kabbenäs +46 73-684 75 25
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Klostergatan 2
35230 VÄXJÖ
KontorsadressKlostergatan 2
Jobbnummer 3222102
Observera att sista ansökningsdag har passerat.