HR, rekrytering och kundansvarig till Garros AB

Legarros AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Legarros AB i Stockholm, Sollentuna, Norrtälje eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2017-01-02

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:
• Ansvar för ekonomi, bokföring och löner - visma.
• Rekrytering, kompetensförsörjning, trivsel, stöd och personalutveckling.
• Övergripande och operativt HR-arbete.
• Stödja sälj och utvecklingsarbete hos och med kund.
• Admin samt löpande kontorsgöromål
• Intern rapportering till ledning
För att lyckas i tjänsten behöver man ha arbetat med ovanstående arbetsuppgifter, vilket gör att man behärskar bokföring / löneprocessen och är väl insatt i HR och rekrytering. Utbildningsmässigt ser vi gärna kompetens motsvarande PA-programmet.

Vi jobbar i visma och windows vilket du bör behärska utan stöd.
Som person behöver du gilla mixen av operativa och strategiska arbetsuppgifter. Vi vill att du är självgående, noggrann, kommunikativ, serviceinriktad och har hög förmåga att driva och utveckla företagets HR-arbete på kontor och även på fält där stora delar av arbetet kommer ske. Då vi är ett litet och växande företag är leverans och förmågan att nå mål / resultat avgörande.
Vi tror att du har en positiv inställning, är orädd, driven och tycker om att jobba mot mål.

Kontor i gemytliga lokaler på natursköna Stor Skuggan

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-28
Ange följande referens när du ansöker: HR/personal och admin

Företag
LEGARROS AB

Adress
LEGARROS AB
Box 3256
10365 Stockholm

Kontorsadress
Stora Skuggansväg 9c

Jobbnummer
3241264

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Legarros AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Legarros AB: